



A kényelemre is nagyobb hangsúlyt fektettek a tervezők. Új ülések váltották fel az eddigi közepes kényelmű üléseket, hosszabb távú utazásnál az alaposabb zajszigetelés is kedvez az utasoknak. 130-as tempónál 3 decibellel csökkent a zajszint, ami érzésre az utastéri zaj feleződését jelenti. Újjáalakult a műszerfal, amely jobb anyagokból épül fel.
Ebben a kategóriában meglehetősen ritka extrákkal is felszereltethető a Kangoo. Az egyik a navigációs rendszer, a másik a bőrülés.
A Kangoo nem hanyagolhatja el az üzemeltetési költségek csökkentését, amit a haszonjárművektől elvárnak a tulajdonosok. Olajcserére a 16 szelepes benzines, illetve a közös nyomócsöves dízelek esetében csak 30 000 kilométerenként van szükség, szemben az eddig 20 000-rel.
Bevezetése, 2001. ősze óta az 1,5 dCi 65 lóerős kivitele a legnépszerűbb motor. Ez a blokk kapható 82 lóerős változatban is. A harmadik dízel a haszonjárművekben népszerűbb. Az 1,9 literes szívódízel 65 lóerős kivitelben vásárolható meg.
Háromféle benzines motor kapható. Ezerkettes 55 és 75 lóerővel, illetve egy ezerhatos, 95 lóerős teljesítménnyel.
Ehhez a motorhoz automata váltó is rendelhető, amely kilenc előre programozott kapcsolási séma közül választja ki a megfelelőnek ítéltet. Ez a modell 12,4 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, végsebessége 162 km/óra. Az automata Kangoo menetteljesítményei nagyon sokat javultak az elődmodellhez képest. Az átlagfogyasztás kereken 8 liter 100 kilométerre.
Az autó tömegének 95 százalékát újrahasznosítható anyagok teszik ki, amivel a Kangoo példamutatóan jó újrahasznosíthatósági rátával tűnik ki a konkurensek közül.
