



Mivel a Seat sportos imidzsét nem kívánja rombolni a gyár, ezért a Skoda Fabiát és Volkswagen Polót mozgató 1,2 literes, 54 lóerős benzinmotort nem is szerelik az Ibizába és a Cordobába, alapmotorként csak a 10 lóerővel erősebb háromhengeres benzines erőforrás választható.
Az alapváltozatnak számító Stella kivitel is bőséges felszereltségű, hiszen a 185/60 R14-es gumikon gördülő autóhoz két légzsák, szervokormány, első elektromos ablakemelő, távirányítós központi zár, állítható magasságú vezetőülés és ködfényszóró jár szériában.
A Sport kivitel keményebb futóművet, sportüléseket, 15 colos könnyűfém felniket kap és a blokkolásgátlón túl szériában felszerelik ESP-vel, elektronikus differenciálzárral és motoros tükörállítással is. A komfortosabb Cordoba Signók 14 colos könnyűfém felnit és további kényelmi extrákat kapnak. A Sportban és a Signóban is része az alapfelszereltségnek a hátsó motoros ablakemelő, a fedélzeti számítógép, vagy a 8 hangszórós CD-s autórádió.
Az új Seat Cordoba háromféle benzinmotorral és 4 dízellel választható. A benzinesek közt a csúcsot az egy-négyes 100 lóerős képviseli, a dízelek között a 130 lóerős PD TDI a nagymenő. Mivel az erősebbik 1,9 literes dízelmotor az Ibizában is remekül viselkedett, feltehetőleg a Cordobában sem fog csalódást okozni a sportos vezetési stílus kedvelőinek. Sajnos a leg-leg Cordoba árával is hasonló magasságokba tör: közel 5,2 millió forintba kerül.
