Év elején a Hyundai Auto Hungary sajtótájékoztatóján megtudtuk, hogy a 2002-es évre az előretörést a modern dízelmotor megjelenésétől várja az importőr, sok márkához hasonlóan. A Hyundai Matrixba és az Accentbe is rendelhető 1,5 literes, közös nyomócsöves dízelmotor hozta a várt eredményeket, hiszen novemberig 952 személyautót és 805 haszonjárművet értékesített a Hyundai Magyarországon, ami az év végére összesen 2000 járműre duzzadhat. 2001-ben összesen 1278 járművet tudott hazánkban eladni a Hyundai, és a korábbi évekhez hasonlóan mindig a haszonjárművek voltak túlsúlyban. Idén ez a tendencia megfordult, a kis- és alsó középkategóriás autók jóval keresettebbek voltak, mint korábban.
2003-re szintén gyarapodó eladási eredményeket vár az importőr, amire egyrészt a bővülő piac, másrészt az újdonságok adnak okot. Februártól kezdődhet meg a Magyarországon Get néven piacra kerülő új Hyundai kisautó értékesítése, mely szintén kapható lesz közös nyomócsöves dízelmotorral. 2003-re a Hyundai Auto Hungary összesen 3000 jármű eladását tervezi.
