A prémiummárkák között a Volvo eladásai megelőzték a sokáig vezető Audit
Megdobták az utolsó éveiben járó S40/V40 eladásait az akciók. Az 1,6 literes modell áráért kétezres benzinest lehetett kapni
Eddig 31 megrendelés érkezett az XC90 szabadidőautóra. Jövőre akár 100 is elkelhet rokonszenves behemótból
4 fotó
Idén 10 százalékkal növelte eladásait a Volvo Magyarországon a 2001-es eredményekhez képest. Összesen 1205 autót adott el az év során a Volvo Autó Hungária, és felméréseik szerint ügyfél elégedettségi mutatóik is tovább javultak.

Sikeresen szerepelt 2002-ben a Volvo első saját fejlesztésű dízelmotorja, melyet folyamatosan építettek be szinte az összes modellbe. Az ügyfelek 40-45 százaléka dönt a takarékos, de jó erőben lévő dízelmotor mellett. Év végétől kapható a 2,4 literes turbódízel motor csökkentett teljesítményű, 130 lóerős változata, melytől kedvezőbb ára révén további sikereket vár a Volvo.

Szintén vevőcsalogató újdonság volt az év közepén megújult, de már leváltásához közeledő S40/V40 páros, valamint az S60 AWD modell. Szép értékesítési számokat produkált az S40/V40-es akció is, amikor is az 1,6-os modell áráért kétliteres autót lehetett vásárolni.

2003-ra további gyarapodással számol az importőr, terveik szerint, az idei eredményt 12 százalékkal növelve, 1360 autót adnak majd el. Néhány hónapja rendelhető már a Volvo XC90, melyre eddig 31 megrendelés érkezett. Az első autók februárban érkeznek meg. Az első rendelések alapján úgy tűnik, hogy a D5-ös dízelmotort az ügyfelek fele választja, ahogy fele-fele az arány az 5 és 7 személyes változatok közt is. A teljes jövő évre 100 terepjáró eladásával számolnak.

Márciustól lesz megrendelhető a Volvo két abszolút sportmodellje, az S60 és V70 R. Az autókat 300 lóerős, 2,5 literes turbómotor mozgatja, a stabilitásról különleges aktív futómű gondoskodik. A palettát színesítő két modellből 15 autó eladását tervezik jövőre.