Bár egy hétfőn megjelent nyílt levélben több egykori Daewoo márkakereskedő is mélységes aggodalmának adott hangot a Daewoo importőr újjáalakulásával kapcsolatban, a GM Daewoo első hónapja igen sikeres.

A nemrég megalakult GM Daewoo Central and Eastern Europe Automotive Kft. hamar pótolni tudta a korábbi importőr megszűnésével keletkezett űrt. A most felálló 34 tagú szerviz-, és márkakereskedő-hálózat az első hónapban 700 autót értékesített. A november 23-24-i nyílt hétvégén nagyságrendileg 15 000 látogatót regisztráltak a Daewoo szalonokban, az új Kalost és más modelleket ezernél több érdeklődő próbálta ki.

Hiányos biztonsági felszereltsége ellenére a Kalosból az összes készletre rendelt autó egy hét alatt elfogyott, amiben a vonzó formatervnek és az 1 990 000 forintos indulóárnak is nagy szerepe van.

Az újjászervezett hálózat korábbi sikeres Daewoo kereskedőkből és az Opellel nevet szerző vállalkozásokból jött létre. Az Opel kereskedők belépése a szervizhálózatba nem húzta felfelé az alkatrészárakat, ahogy a piaci pozíció javítása érdekében a listaárak sem változtak. Az importőr fontosnak tartja hangsúlyozni, hogy minden újonnan belépett szerviz rendelkezik a Daewoo modellek javításához és a hibák feltáráshoz szükséges szerszámokkal és berendezésekkel, a szerelők képzése október óta folyik.