Jövőre gyári Lancer WRC-k nélkül fut a ralivébé. Andrew Covan, a Ralliart Európa vezetője és Sven Quandt, az MMC motorsportfőnöke elmondta, hogy átstrukturálják a japán és európai fejlesztési erőforrásaikat, így több időre lesz szükség, amíg egy ütőképes autóval visszatérhetnek a rali világbajnokságba.
A Mitsubishi hosszú veszteséges időszak után csak az elmúlt 18 hónapban tudott ismét profitot felmutatni, így cégen belül az autósportra fordítható összegek is csak a közeljövőben fognak emelkedni. Ettől függetlenül a Ralliart Európa részt vesz majd egyes futamokon, de kizárólag a 2004-es autó fejlesztésének érdekében.
A Mitsubishi első raliját 1974-ben nyerte, az azt követő évtizedekben négy egyéni és egy csapatvilágbajnoki címet könyvelhetett el, valamint az N-csoportban a világ egyik legsikeresebb típusának bizonyult a Lancer Evo sorozat. A hatalmas tapasztalat ellenére a 2002-es szezon a Mitsubishi számára a totális bukás éve volt a WRC-k versenyében.
