


A motortérbe két erőforrás választható, egy 1,2-es és egy 1,4-es benzines. Magyarországra csak a nagyobbik érkezik, 83 lóerős teljesítménnyel. Az i-DSI (Dual and Sequential Ignition) motor érdekessége, hogy hengerenként két gyertya végzi a gyújtást. A két gyertya eltérő időben ad szikrát, így a Honda szerint tökéletesebb az égés.
A Honda Jazz egyféle felszereltséggel és motorral rendelhető, ám sajnos nem csak méretei, hanem 3 690 000 forintos ára is az alsó középkategóriába pozícionálja. A tetemes összegért ABS, CD-s hifi, négy elektromos ablak, könnyűfém felni, központizár, négy légzsák, és légkondicionáló is jár.
Az új CR-V bár látszólag alig módosult elődjéhez képest, teljesen új autó. Hossza alig módosult, de megváltoztak az autó arányai. Rövidült az orr-rész, az utastér viszont nagyobb lett. Csak egy motorral választható a CR-V, egy kétliteres, 150 lóerős, váltózó szelepvezérléses benzinessel, melyhez automata és kézi sebességváltó is kérhető. Automatával a CR-V ára 7 582 000, kézi váltóval 7 280 000 forint. A kényelmi és biztonsági felszerelések arzenálja mindkét változatnál teljes.
A Honda Jazz és az új CR-V már konfigurálható a vezess.hu új autó adatbázisában.
