


További tárolórekeszek állnak rendelkezésre a csomagtér oldalában és a padló alatt is. Négy krómozott rögzítőfüllel lehet a csomagok mozgását megakadályozni. Felárért automatikus szintszabályozású hátsó futómű is rendelhető.
Szintén Genfben debütált a Rover 75 kombira épülő MG X11 kódjelű sportmodell. MG néven a Roverek tuningolt változatait vezetik be az idei év második felében. Az X11 a nemrégiben bemutatott három MG sportmodellhez társul, végleges neve MG ZT-T lesz.
Kezdetben az MG ZT-T csak egy 2,5 literes, 200 lóerős benzinmotorral lesz rendelhető. A 260 és a hátsókerék-hajtásos 375 lóerős, V8-as motorral szerelt MG csúcsmodellek 2002-ben kerülnek bevezetésre.
A ZT-T utastere sportosságában különbözik a 75 Tourertől. Elöl sportülések találhatók és vaskosabb karimájú sportkormány. Az autó hátuljában nincsenek változások a 75 kombi csomagteréhez képest.