Az autópálya-kezelő két friss esetet is mutatott: az egyik nappal, a másik éjszaka történt, előbbi az M4-es autóúton, utóbbi pedig az M1-es autópályán még június közepén.

Mind a két esetben jól látható, hogy a belső sávban érkező autósok elől a kilátást nem takarta semmi, nem korlátozta semmi őket, arról nem is beszélve, hogy a munkavégzést szabályosan előjelezték.

MEGÁLL AZ ÉSZ #104 - Közlekedésbiztonság a mindennapokban ❓ Mi az: nagy, sárga, villog és a munkásokat védi? Energiaelnyelő... 🎥 Mai epizódunkban 2 esetet is hoztunk: az egyik nappal, a másik éjszaka történt, előbbi az M4-es autóúton, utóbbi pedig az M1-es autópályán még június közepén. 😒 Mind a két esetben jól látható, hogy a belső sávban érkező autósok elől a kilátást nem takarta semmi, nem korlátozta semmi őket, arról nem is beszélve, hogy a munkavégzést szabályosan előjeleztük! 🚧 Mozgó tereléseinket mindig, több kilométerrel korábban ún. változtatható jelzésképű táblákon, majd a munkavégzés előtt 500 méterrel 100-as, 250 méternél 80-as és a munkavégzés magasságában 60-as sebességkorlátozó táblákkal és figyelmeztető sárga fénnyel jelezzük, de ezeket sokan figyelembe se veszik és a probléma itt kezdődik. ☝️Az ún. ütközéselnyelők (TMA), mozgó munkavégzés közben védik kollégáinkat éjjel és nappal és persze azok életét is megmentik, akik így nem egy soktonnás teherautóba ütköznek. ⚠️ Ez az egyszerhasználatos eszköz harmónikaszerűen gyűrődik össze, tompítva, elnyelve az ütközés sebességét, erejét, így esélyt adva arra, hogy az autóban utazók élve ússzák meg a becsapódást! ☝🏻 Soha ne hagyd a besorolást az utolsó pillanatra! Ha teheted, már az első előjelzőnél kezd meg a folyamatot! 👨‍👩‍👧‍👦Kollégáinkat is várják haza! Vigyázzatok rájuk! ❤️Minden élet számít! Vezessetek óvatosan! 👷🏼Pályán vagyunk. Közösen, Veletek. #mkif #pályánvagyunk #közösenveletek #közlekedjbiztonságosan #közlekedésbiztonság #baleset #autópálya #police

Posted by MKIF Zrt. - Az ország útja on Monday, July 21, 2025

Az MKIF Zrt. a mozgó tereléseket mindig, több kilométerrel korábban úgynevezett változtatható jelzésképű táblákon, majd a munkavégzés előtt 500 méterrel 100-as, 250 méternél 80-as és a munkavégzés magasságában 60-as sebességkorlátozó táblákkal és figyelmeztető sárga fénnyel jelzi, de ezeket sokan nem veszik figyelembe.

Az ütközéselnyelők (TMA) mozgó munkavégzés közben védik a dolgozókat éjjel és nappal, és persze azok életét is megmentik, akik így nem egy soktonnás teherautóba ütköznek. Ez az egyszer használatos eszköz harmonikaszerűen gyűrődik össze, tompítva, elnyelve az ütközés sebességét, erejét, így esélyt adva arra, hogy az autóban utazók élve ússzák meg a becsapódást.