A különleges gép három év alatt készült el, és 1300 munkaóra kellett a befejezéshez. Alvázába több mint 50 méter acélgerenda került, burkolatként 1,5 mm-es vastag lemez került alulra, oldalait pedig 2 mm-es lemez védi, a frontrészt viszont masszív 4 mm-es acéllemez borítja. 

A lánctalphoz az eredeti Skoda alkatrészeit, lengéscsillapítóit, rugóit, kerekeit használta a tervező, és építő, Trenka Martin. Motorja 2,5 literes szívódízel Ford-motor, ami 69 lóerős. Mivel nagy tempó nincs, a hűtőrendszer egyedi, az igénybevételhez megnövelt méretű. Az erőátvitelhez beépítésre került egy UAZ-ból származó terepváltó is, ami a felező miatt volt fontos. 

A gép tömege 2,8 tonna, hossza 425 centiméter, magassága 215 centiméter. Mivel lánctalpas, kormánykerék helyett két botkormányt kapott, a pedálok viszont maradtak a hagyományos elrendezésben. A gépnek saját Facebook oldala is van, itt érhető el, mikor éppen merre jár, hol látható az egyedi építésű lánctalpas.