Egy Ford Mustang karosszériája alatt sok alkatrészt sejthetünk, de a középmotoros Lamborghini Gallardo V10-es blokkját, váltóját, egész hajtásláncát nehezen tudjuk elképzelni. Amikor akad rengeteg zseniális, klasszikus orrmotoros elrendezésbe illeszthető megoldás, akkor nehéz elképzelni, miért dönt valaki az olasz márka tízhengerese mellett.

A válasz talán pont maga a kihívás, és a feladat nehézsége. A Ford Mustang testébe ugyanis emberfeletti energiával lehetett csak befaragni a Gallardo műszaki darabjait, de a képeket elnézve a művelet tökéletesen sikerült. Még a műszerfalat és az üléseket is átmentették, pedig egyetlen méret sem egyezik a két típusnál. 

Ilyen egy Ford Mustang, ami titokban Lamborghini, és ráköltöttek 240 milliót 1

Sikerült a legtöbb extrát működésre bírni, még a Gallardo kulcs nélküli indítása is üzemel, az autó első futóművének pedig menet közben állítható a magassága, ez is a Gallardóból érkezett. 

Ilyen egy Ford Mustang, ami titokban Lamborghini, és ráköltöttek 240 milliót 2

Az építés a világ legnagyobb tuningkiállítására, a SEMA Show-ra készült, és állítólag 700 ezer dollárt, vagyis 240 millió forintot költöttek a megvalósítására. A gép végül a könnyed Tractorri elnevezést kapta, utalva ezzel a Lamborghini márka traktorgyári gyökereire.

Ilyen egy Ford Mustang, ami titokban Lamborghini, és ráköltöttek 240 milliót 3Ilyen egy Ford Mustang, ami titokban Lamborghini, és ráköltöttek 240 milliót 4Ilyen egy Ford Mustang, ami titokban Lamborghini, és ráköltöttek 240 milliót 5