Valamiért minden autótákoló mesternek a Bugatti akad be lázálomként, és ha törik, ha szakad, a világ egyik legdrágább, legmagasabb technikai minőséget képviselő autóját próbálják megépíteni otthon. Az eredmény természetesen az igyekezet függvényében az abszolút nevetségestől a kínosan viccesig terjed. 

Itt van például ez a rémség. 

Ezt a házilag barkácsolt Bugattit még ér kiröhögni? 1Ezt a házilag barkácsolt Bugattit még ér kiröhögni? 2Ezt a házilag barkácsolt Bugattit még ér kiröhögni? 3

Igazán szörnyű látvány, amitől a tulajdonos is szeretett volna megszabadulni, de nem kevés pénzért: 6000 angol fontot, vagyis kétmillió forintot kért érte. Az aktuális építés viszont egész más szintet képvisel. Eleve nem egy meglévő autót faragtak át, hanem az alapoktól saját gyártású a szerkezet. Egy csővázra épül a feltehetően acéllemezekből álló karosszéria, a motor pedig öblös hangon szóló V8-as. 

Ennél tényleg csak inspiráció a Bugatti Chiron, a formát szabad fantáziával gondolták tovább. Az arányok rendben vannak, ez nem egy elbaltázott kivitelezés, bár az egész konstrukció nehezen értelmezhető sportautóként. A váz tulajdonságai, az autó egyensúlya, vezethetősége hatalmas kérdőjel, valószínűleg ez inkább egy guruló lemezszobor, semmint valódi, mindennapokban használható autó.

Viszont nem egy torz gnóm, mint a legtöbb Bugatti-másolat, úgyhogy jogos a kérdés: lehet rajta röhögni, vagy ezt az erőfeszítést tényleg illik elismerni?