Egészen szédületes gép a Dodge Challenger SRT Demon. Nem csak azért, mert kicsivel több mint 3300 darab készült belőle, és ezért baromi ritka, meg persze folyamatosan növekszik az értéke. Hanem azért is, mert egy halom rekordot hozott magával. Éles bevetésen, tehát gyorsulási versenyen az első kerekeit 89 centiméteren át tartja a levegőben, a negyed mérföldet 9,65 másodperc alatt futja. A futamokat felügyelő NHRA kitiltotta a Demont, mert más utcai autókhoz mérve lehetetlenül gyors. Pedig lehetne gyorsabb is.

90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 1
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 2

90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon

90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 15
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 16
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 17
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 18
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 19
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 20
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 21
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 22
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 23
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 24
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 25
90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 26
Fotó megosztása:

Mert bizony a Challenger baromi nehéz, közel 2 tonnás autó. A 6,2 literes, HEMI V8-as motorra 2,7 literes kompresszort akasztottak, így jön ki belőle 840 lóerő és 1044 Nm nyomaték. A 2,4 másodperces gyorsulás pedig cseppet sem azt mutatja, milyen súlyos dög a Demon. A SpeedKore Performance viszont mindenképp változtatni szeretett volna ezen, ezért elkészítette az autó karosszériáját gyári minőségű karbonból. 90 kg-ot nyertek vele.

90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 27

Megerősített hajtókarokat és dugattyúkat kapott a motor, valamint módosított szelepvezérlést, hűtési rendszert és üzemanyag szivattyúkat. A tiltást pedig 6500-as fordulatig tolták ki. A módosítások ellenére erre a 118-as sorszámú darabra még mindig érvényesíthető a gyári garancia. Korábban ugyanez az autó bőven 50 millió forint feletti összegért talált gazdára.

90 kg-ot fogyott a karbon karosszériás Challenger Demon 28