1970-re a Plymouth Barracuda átkerült a Chrysler B platformjára és az eddigi fastback karosszéria helyett kétajtós kupé és kabrió karosszériával kínálták. Ezen a platformon egyébként a Dodge Challengerrel osztozott, pedig a Dodge izomautójával nincs egy közös elemük sem és a tengelytávja is valamivel hosszabb.

1971-ben már két kerek lámpa volt a Barracudák orrán, ahogy ennek a kabriónak is, amihez hasonlóból csak 17 darab készült. Ez itt ráadásul egy exportra szánt változat, amiből csak 2 példány létezik.

Playboy Cudának nevezték el az autó hátulján lévő kis matrica miatt ezt a narancssárga kabriót, ami 35 évig pihent egy raktárban. Soha nem újították fel, ezért a kopottas elemekkel, a láthatóan használt fekete belsővel gyönyörű patinája van. Hogy használható legyen, ezért a motorral együtt a teljes hajtásláncot leszervizelték. A Shaker gépháztető alatt a 440 köbhüvelykes (7,2 literes) V8-as van, ami a hattorkú karburátorral 385 lóerős. Hozzá 3 sebességes TorqueFlite automata váltó csatlakozik. 

Kopottan is gyönyörű a 35 évig pihenő Plymouth Barracuda kabrió 2

Hatalmas matt fekete színű matrica a Barracuda oldalán, Rallye felnik és Go Wing hátsó spoiler is van rajta, ami mind opciós tétel, akárcsak a színre fújt sportos fazonú tükrök. Ugyanakkor elektromos ablakok vagy rádió nincs az autóban gyárilag sem. A leharcoltnak tűnő, de kiválóan futó Barracuda kabrió viszont pont ebben a formában a legkívánatosabb.

Kopottan is gyönyörű a 35 évig pihenő Plymouth Barracuda kabrió 3