A páncélozott autók sok esetben diszkréten rejtegetik képességeiket, csak a vastag ablaküvegek, a nagy tömegre optimalizált abroncsok árulják el, hogy a bent ülőkre kár a 7,62 milliméteres lövedékeket pazarolni. Észszerű stratégia, de a legmagasabb szintű védelmet nem lehet így leplezni, ezért jobb az elriasztás. Erre épít a Gruma Automobile és az Armored Car Systems Mercedes G500-asa, ami messzire üvölti, hogy átlag terepjáró bőrébe bújtatott katonai csapatszállító. 

A 37 hüvelykes kerekeken guruló G-osztályt 416 lovas, 4 literes, biturbó V8-as motor mozgatja, az óriási BF Goodrich gumik pedig azért férnek el alatta, mert ez a portáltengelyes 4×4kivitel. Ennél a merev híd a kerekek közepénél feljebb csatlakozik a kerékagyakhoz, ahonnan fogaskerék-áttétel továbbítja a nyomatékot a kerekek tengelyeihez. Az eredmény: óriási hasmagasság, ami javítja a terepjáró képességet. 

Páncélzatáról annyit lehet tudni, hogy eléri a STANAG 2 szintet, vagyis a Dragunovtól lefelé szinte bármilyen lőfegyverrel szemben hatásos, és elbír az átlagos taposóaknákkal is. 

Ezt a csomagot 380 800 euróért viheti haza az, akinek szüksége van rá, az autó 17 000 kilométert futott, szinte alkalmi vétel. 

135 millióért adják használtan a legdurvább páncélozott Mercedest 1135 millióért adják használtan a legdurvább páncélozott Mercedest 2135 millióért adják használtan a legdurvább páncélozott Mercedest 3135 millióért adják használtan a legdurvább páncélozott Mercedest 4