A dupla kerek lámpa már önmagában megalapozta az 1500-ös Ladáról alkotott képet és ahhoz aztán kétség sem fér, hogy a ’70-es és ’80-as években a nyugati autókat leszámítva egyszerűen nem volt ennél menőbb verda a Balaton környékén. Igazi klasszikus, háromdobozos forma, benne hosszmotor és hátsókerék-hajtás. Remek alap bármihez a bácsiautótól a stílusos gépig. Alább éppen az utóbbi látható, tele van szép, japános részletekkel, mint a sárvédőre dobott tükrök vagy a négyküllős Hayashi Racing felnik. Hogy a gépháztető alatt történt-e változás, arról nem szól a poszt, de ez a gép akkor is menő, ha az eredeti 75 lóerős négyhengeres hajtja.

Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 1
Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 2

Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi

Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi

Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 11
Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 12
Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 13
Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 14
Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 15
Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 16
Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 17
Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 18
Fotó megosztása:

Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 19Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 20Rettentően menő lett ez a tuningolt Ezeröcsi 21