A Volga a 70-es, 80-as években sem volt az elérhető autók között, vezető beosztású, a párthoz közel álló emberek használtak ilyen méltóságteljes limuzint. Az idők azonban változnak és a Volga mára sokkal szélesebb körben elérhető autó lett. Hosszmotoros és hátsókerék-hajtású felépítésének hála ebből is szinte bármi könnyen megépíthető. Például egy driftre alkalmas gép.

Ukránok fejéből pattant ki az ötlet és onnantól kezdve a bitang Volga csak épül, és ki tudja hol lesz még a vége. A motortérbe egy Fordtól származó 5 literes V8-as került, melyhez kezdetben kompresszort párosítottak, de a forrás szerint már leváltották két csigával a korábbi feltöltőt. Az eredmény nagyjából 500 lóerő lett, ami tökéletesen elegendő arra, hogy füstté változzanak a hátsó gumik. Az ötsebességes váltó és a fékek BMW-ből származnak.

Természetesen van videó is az izmos, keresztbe vágott Volgáról: