A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 1
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 2

A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit

A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit

A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 16
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 17
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 18
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 19
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 20
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 21
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 22
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 23
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 24
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 25
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 26
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 27
A hét lúzere! – Próbaúton tört össze egy Ferrarit 28
Fotó megosztása:
Lazák az olaszok, nagy élmény a csizma útjain autózni, de ezekkel a srácokkal elszaladt a ló. Szó szerint, ugyanis egy Ferrari Californiát vittek próbakörre, de a felhőtlen száguldás csúnya véget ért.

A láthatóan pelyhes állú suhanc sofőrnek túl nagy falat volt a V8-as motor 450 lóereje, a kikapcsolt elektronikus őrangyalok pedig nem segíthettek megfogni a csúszást.


Azért érdemes kicsit cincálni az esetet. Talán az örökké figyelő menetstabilizáló rendszer is sáros, ez a srác garantáltan nem ült őszinte, régi vágású, nyolcvanas évekbeli sportautóban, ami kevesebb lóerővel is megmutatja, mikor tűnik el a tapadás, és mit lehet tenni ellene. Csak tiporta a jobb pedált, ahogy megszokta, de a várt, elektronika által szabályzott apró farmozgás helyett elszabadult a pokol.

Erre megijedt, gázról teljesen lelépve még jobban alászedte a kormányt, és ezzel megpecsételődött a Ferrari sorsa, a másik oldalra átcsapva már hiába tekerte lajhártempóban a volánt. Aki tud olaszul, esetleg megoszthatja velünk, mit mond végül a felháborodott “instruktor”.