Ismét remek reklámmal rukkolt elő a Mercedes-Benz, ezúttal az új A-osztály AMG verziójának készítettek egy fekete-fehér rövidfilmet, amit “Silver Slipstream”-nek (magyarul Ezüst Légáramlatot jelenthet, persze ez már finomított fordításban) neveztek el. 
Helyszínnek a dél-afrikai Franschhoek Passt választották, ellenfélnek pedig egy extrém, (downhill) gördeszkázót. Azt nem tudom, hogy milyen célközönséget szerettek volna megszólítani a reklámmal, talán a sportolókat, mindenesetre piszok jól sikerült, élvezet végignézni. 
A Mercedes úgy nyilatkozott, hogy ezzel a felvétellel az autó teljesítményét, irányíthatóságát és egyediségét szeretnék hangsúlyozni. Az A45 AMG teljesítménye pedig valóban figyelemreméltó, főleg ha a kategóriáját nézzük, ugyanis a 360 lóereje 40-el több a BMW M135 i-nél, és 20-szal az Audi RS3-nál, 450 Nm-es csúcsnyomaték mellett.
A legkisebb AMG modell 4,6 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 250 km/óra, korlátozva. Hétfokozatú, három vezetési módot kínáló duplakuplungos váltó található benne, rajtautomatikával is felszerelték. Az ESP (menetstabilizátor) három állásban kapcsolható. Elöl három, hátul négylengőkaros, sportos felfüggesztéseket szereltek.
Gördeszkával nyomták le az új Mercit 3
Ekkora teljesítményhez nem árt, ha olyan fékeket kapunk, amivel meg is tud állni az autó, így hűtött fékeket kapott a legerősebb A-osztály, elöl 350, hátul pedig 330 milliméteres tárcsákkal. Az ára 50 ezer euró (15 millió forint) környékén kezdődik, felszereltségtől függően.
Gördeszkával nyomták le az új Mercit 4