Miután magunkra csuktuk a kongó, komolytalanul csapódó könnyű ajtót, nézzünk szét az utastérben. Izgalmas nem lett a Corolla belseje, de az anyaghasználatra és a letisztult dizájnra úgy fest, mégis odafigyeltek. Minőséginek tűnő anyagok, vastag szőnyeg, kényelmes ülések, kéznek kellemes műanyagok várják a vezetőt és az utasokat. Gombjai, kezelőszervei is jól működnek, könnyen használható a tekerőgombos klímavezérlő, és pár kivételtől eltekintve logika is van az elrendezésükben.

A fedélzeti rendszer csapnivaló
A fedélzeti rendszer viszont továbbra is gyenge, mind megjelenésében, mind logikájában, funkcióiban, de ezen már nem érdemes pörögni, a Toyota úgy látszik tojik erre. Pedig 2019-ben a könnyű okostelefonos integráció, az AndroidAutó / Apple CarPlay már szinte kötelező is lehetne. De ha már okostelefon, akkor klassz az indukciós töltő, illetve a nehezen észrevehető, de logikusan a telefontartó felülethez közelre telepített USB és aux csatlakozó is. USB aljzat a középkonzol alján kívül a könyöklőben is található.

Kényelmes, deréktámaszos vezetőülés
Helykínálatával 190 centiig mindenki elégedett lehet, a lábtérnek jót tesz a nagy tengelytáv, és a fejtér is csak hátul kezd elfogyni. Egész jól tartja a második sorban utazókat a Toyota, hiszen az itt ülőknek külön szellőzőjük is van, a szélső ülések fűthetőek, van könyöklő is, pohártartóval.
Műszerfalból is többfélével lehet számolni, a tesztautóban térbelinek tűnő – szerintem az is – műszer volt, balra a fordulatszámmérő skálájával, jobbra pedig az üzemanyag, hűtőfolyadék hőmérőjével. Közöttük meg végtelen mennyiségű információval egy színes szagos monitor.

3D jellegű műszerfal
A csekély légellenállás miatt laposan álló szélvédő mögül nem túl jó a kilátás, mintha egy lőrésen keresztül kandikálnánk ki az autóból és ha ez nem lenne elég, még ott van a méretes belső visszapillantó, valamint a magasra telepített központi kijelző is, ami kitakarja az előttünk lévő világ tekintélyes darabját.
Csomagtartója 471 literes, és ezen felül túl sok trükköt nem is tud. A zsenérok csúnyán belógnak a hasznos térbe, nincsenek csomagrögzítő megoldások, és még a szatyorkampóból is egyetlen egy jutott csak bele. Ugyan a hátsó ülések háttámlája dönthető, – visszahajtás után a biztonsági övet nem csípi be a támla, így nem kell előhalászni, ott lesz a helyén – de sík rakodófelületről ne álmodjunk, az nincs. Ugyanúgy, ahogy több szintben rögzíthető csomagtérpadló sem. A mélyben defektjavító készlet várja a vezetőt, pótkerék nincs.

Pótkerék nincs