A 2013-as elődmodell dizájnja ma is frissnek hat, de az új generáción látszik, hogy újabb
A 2013-as elődmodell dizájnja ma is frissnek hat, de az új generáción látszik, hogy újabb
Fotó megosztása:
Az óceánparti Csacais városka környéke Portugáliában az autógyártók egyik kedvenc termékbemutató-helyszíne, teljes joggal: Európában kevés más tengerpart van, ahol ennyire szabadon le lehet vinni egy kocsit a vízhez fotózni
Az óceánparti Csacais városka környéke Portugáliában az autógyártók egyik kedvenc termékbemutató-helyszíne, teljes joggal: Európában kevés más tengerpart van, ahol ennyire szabadon le lehet vinni egy kocsit a vízhez fotózni
Fotó megosztása:
Kétliteres, 122 lóerős benzines vagy 1,8 literes, 116 lóerős dízelmotorral kapható
Kétliteres, 122 lóerős benzines vagy 1,8 literes, 116 lóerős dízelmotorral kapható
Fotó megosztása:
Méretek: 4460x1795x1435 mm
Méretek: 4460x1795x1435 mm
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2725 mm
Tengelytáv: 2725 mm
Fotó megosztása:
1275 kg a benzines, 1299 kg a dízel katalógus szerinti tömege
1275 kg a benzines, 1299 kg a dízel katalógus szerinti tömege
Fotó megosztása:
A rendszámtábla leátványosan nem része a dizájnnak, bár, mint megtudtam, a hűtőmaszk alján lévő szárnymotívumot szélesebbre, tompább csúcsúra kellett venni, hogy beférjen az európai méretű plakett
A rendszámtábla leátványosan nem része a dizájnnak, bár, mint megtudtam, a hűtőmaszk alján lévő szárnymotívumot szélesebbre, tompább csúcsúra kellett venni, hogy beférjen az európai méretű plakett
Fotó megosztása:
A fenek a legkevésbé látványos része, de innen is jól néz ki
A fenek a legkevésbé látványos része, de innen is jól néz ki
Fotó megosztása:
A kis pöttyök a belső lámpában a tolatólámpa LED-jei
A kis pöttyök a belső lámpában a tolatólámpa LED-jei
Fotó megosztása:
Ugye, hogy megmondtam!
Ugye, hogy megmondtam!
Fotó megosztása:
A vaskos C-oszloppal az Alfa Brerára emlékeztet
A vaskos C-oszloppal az Alfa Brerára emlékeztet
Fotó megosztása:
Baltával csapták le az orráról az összes kiálló részt, aztán rábiggesztettek egy rendszámot
Baltával csapták le az orráról az összes kiálló részt, aztán rábiggesztettek egy rendszámot
Fotó megosztása:
A legszebb része az éles törés, kitüremkedő övvonal nélküli, a C-oszloppal egybeolvadó hátsó sárvédő
A legszebb része az éles törés, kitüremkedő övvonal nélküli, a C-oszloppal egybeolvadó hátsó sárvédő
Fotó megosztása:
Fények játéka az óceánparton a Mazda3-on
Fények játéka az óceánparton a Mazda3-on
Fotó megosztása:
Fények játéka az óceánparton a Mazda3-on
Fények játéka az óceánparton a Mazda3-on
Fotó megosztása:
Az ötajtós hűtőmaszkja fekete, a szedánét krómpettyek díszítik
Az ötajtós hűtőmaszkja fekete, a szedánét krómpettyek díszítik
Fotó megosztása:
A megszokott bordó mellett új Mazda-szín ez az izgalmas szürke
A megszokott bordó mellett új Mazda-szín ez az izgalmas szürke
Fotó megosztása:
Teccenek látni a fény-nyílvesszőt a kocsi oldalán?
Teccenek látni a fény-nyílvesszőt a kocsi oldalán?
Fotó megosztása:
Minimalista, jól áttekinthető, hangulatos, kicsit retrós a műszerfal
Minimalista, jól áttekinthető, hangulatos, kicsit retrós a műszerfal
Fotó megosztása:
A klímakonzol kicsi, de megvan rajta minden funkció, ami kell
A klímakonzol kicsi, de megvan rajta minden funkció, ami kell
Fotó megosztása:
A kiugró műszerfal-fedél alatti meredek panel a 70-es, 80-as évek amerikai autóinak utasterét idézi
A kiugró műszerfal-fedél alatti meredek panel a 70-es, 80-as évek amerikai autóinak utasterét idézi
Fotó megosztása:
A kiugró műszerfal-fedél alatti meredek panel a 70-es, 80-as évek amerikai autóinak utasterét idézi
A kiugró műszerfal-fedél alatti meredek panel a 70-es, 80-as évek amerikai autóinak utasterét idézi
Fotó megosztása:
Az analóg műszerek között virtuális ál-óra a nagy sebességmérő
Az analóg műszerek között virtuális ál-óra a nagy sebességmérő
Fotó megosztása:
A rendszerüzenetek a sebességmérő közepén jelennek meg
A rendszerüzenetek a sebességmérő közepén jelennek meg
Fotó megosztása:
A kormánygombok is egyértelműek, könnyű használni őket
A kormánygombok is egyértelműek, könnyű használni őket
Fotó megosztása:
A kompakt kategóriában fényűző és szokatlan extra a memóriás, motoros vezetőülés
A kompakt kategóriában fényűző és szokatlan extra a memóriás, motoros vezetőülés
Fotó megosztása:
Az ülés kicsit kicsi, oldaltartása se sok van
Az ülés kicsit kicsi, oldaltartása se sok van
Fotó megosztása:
Szép ajtóbelső, szűk, de az elődmodellénél sokkal nagyobb tárolóüreggel
Szép ajtóbelső, szűk, de az elődmodellénél sokkal nagyobb tárolóüreggel
Fotó megosztása:
Erősen lapított a nagy kijelző
Erősen lapított a nagy kijelző
Fotó megosztása:
A kocsi méretéhez passzol mai mezőnyben kifejezetten kis képernyő
A kocsi méretéhez passzol mai mezőnyben kifejezetten kis képernyő
Fotó megosztása:
Szép a tolatókamera képe
Szép a tolatókamera képe
Fotó megosztása:
Szép a tolatókamera képe
Szép a tolatókamera képe
Fotó megosztása:
Ilyet nem ad más, nemhogy a kategóriában, de semmilyen kategóriában: szélvédőre vetítő HUD, alapáron!
Ilyet nem ad más, nemhogy a kategóriában, de semmilyen kategóriában: szélvédőre vetítő HUD, alapáron!
Fotó megosztása:
A HUD hardvere a szélvédő mögött
A HUD hardvere a szélvédő mögött
Fotó megosztása:
A hátsó traktus szűköske, családi autónak nem a 3-as a legjobb kompakt
A hátsó traktus szűköske, családi autónak nem a 3-as a legjobb kompakt
Fotó megosztása:
Teljesen lemegy a hátsó szélvédő
Teljesen lemegy a hátsó szélvédő
Fotó megosztása:
A térdhely nem rossz, de széltében szűk és klausztrofóbiát provokáló a hátsó üléssor
A térdhely nem rossz, de széltében szűk és klausztrofóbiát provokáló a hátsó üléssor
Fotó megosztása:
Hátsó ablak: ennyi a rés a világra
Hátsó ablak: ennyi a rés a világra
Fotó megosztása:
Jár a pirospont: megvan mind a négy kapaszkodó
Jár a pirospont: megvan mind a négy kapaszkodó
Fotó megosztása:
A tetőkonzol szögletességével jól passzol a műszerfalhoz
A tetőkonzol szögletességével jól passzol a műszerfalhoz
Fotó megosztása:
Csomagtartó: 358 liter
Csomagtartó: 358 liter
Fotó megosztása:
Mély üreg, a cuccokat át kell emelni egy magas küszöbön
Mély üreg, a cuccokat át kell emelni egy magas küszöbön
Fotó megosztása:
Támladöntéssel 1026 literre bővíthető a tér
Támladöntéssel 1026 literre bővíthető a tér
Fotó megosztása:
A feláras BOSE mélynyomója a pótkerék helyén
A feláras BOSE mélynyomója a pótkerék helyén
Fotó megosztása:
A csomagtérfedél nem motoros mozgatású, de van rajta zárógomb, amivel remekül be lehet zárni a kulcsot a kabinba
A csomagtérfedél nem motoros mozgatású, de van rajta zárógomb, amivel remekül be lehet zárni a kulcsot a kabinba
Fotó megosztása:
Kétliteres szívó benzines vagy 1,8-as turbódízel a választék, egyelőre
Kétliteres szívó benzines vagy 1,8-as turbódízel a választék, egyelőre
Fotó megosztása:
A szedán 20 centivel hosszabb és 90%-kal kevésbé érdekes, mint az ötajtós
A szedán 20 centivel hosszabb és 90%-kal kevésbé érdekes, mint az ötajtós
Fotó megosztása:
A fehér kárpitozás csak a négyajtóshoz rendelhető
A fehér kárpitozás csak a négyajtóshoz rendelhető
Fotó megosztása:
A szedán raktere 450 literes
A szedán raktere 450 literes
Fotó megosztása:
Így suhan a szedán: sokkal kevésbé látványos rajta a fények játéka, mint a rövidebb változaton
Így suhan a szedán: sokkal kevésbé látványos rajta a fények játéka, mint a rövidebb változaton
Fotó megosztása: