A Balaton-felirat beindítja a magyar ember fantáziáját. De csalódni fog, aki lángossütőt, gyúródeszkát, hot-dog készítőt, esetleg vattacukros üstöt keres benne. A németek ilyen dolgokkal nem szerelték fel a járgányt. A kempingautót hét személyre kalibrálták: a hátsó sorban háromszemélyes üléspad, vele szemben két kivehető ülés kapott helyet. A legelső sorban pedig két, manuális gerinctámasszal és karfával ellátott ülést építettek be. Az utastérben igényes az anyaghasználat, nincsenek kopogós műanyagok, még a kesztyűtartó feletti kis nyitható fakkot is velúrral bélelték ki. A műszerfalat teljes hosszában a karosszériával megegyező színűre fújt dekorlemez fogja át, alatta pedig csiszolt, ezüstlemez kelt elegáns hatást.

Még délidőn is eléggé besötétíthető a jármű beltere
Ezt a szolid belső tuningot leszámítva az utastér alaphelyzetben inkább hasonlít egy Multivanre, mint egy kempingautóéra, ami többek között annak is köszönhető, hogy a vezető mögött nincs integrált konyhapult, így jellegében az utastér inkább a business kategóriához közelit. Ezen gyorsan lehet segíteni, mert a Balaton Edition-ból percek alatt lakályos kempingbusz varázsolható. A háromszemélyes üléspad egy mozdulattal lehajtható, de a két különálló üléssel sem kell sokáig szórakozni. Egy kis karnak köszönhetően mindkettő hátlapja egyszerűen és gyorsan lehajtható.
Kiegészítésképpen a csomagtérben van egy kis “fejtámla” az ágynak, mely lényegében egy farostlemezekre fektetett matrac, ahová leteheti fejét a megfáradt utas. Ebben a formában ez szükségmegoldás, ha valaki az utastérben akar nagyot pihenni, akkor érdemes valamilyen vékony matracot szerezni erre a célra, mert az mégiscsak kényelmesebb, mint az ülések hátlapján heverni. A legteljesebb pihenést a tetőn lévő kempingsátor adja: felállításához mindössze el kell húzni a vezető feletti rolót, majd ki kell hajtani a rögzítő pántokat és le kell venni a biztosító hevedereket. Ezt követően a sátorlap alján található rudat felfele kell nyomni és már kész is a privát hálószoba.

A sátor két oldali kis ablakai csökkenthetik a bezártságérzetet az emeleten
A feljutáshoz azonban nincs külön létra, így az utasok a kétzónás digitklíma és a bőrborítású multikormány felett lógathatják a lábaikat. A fenti rész nem sivár, hiszen a sátor két oldalán helyes kis ablakocska húzható ki a cipzárral, emellett van itt LED-olvasólámpa és USB-csatlakozó is. A Balaton Edition tetején nagyon komfortosan el lehet elbújni pár órára, vagy egy éjszakára a világ elől. A csípős őszi reggeleken állófűtéssel érdemes felmelegíteni az utasteret.
A belső teret számos megoldás teszi praktikussá, minden utas találhat helyet a kisebb-nagyobb holmiknak. Az ülések alatt kis műanyag fiókok vannak, a jobb oldali elektronikus működtetésű ajtóban pedig egy kempingasztal van elrejtve. A kávés és üdítős poharakat sem kell kézben tartani, mert a jármű oldalfalában négy pohártartó és egy kisebb polc, a vezetőtérben pedig a váltókar alól kihajtható fakkban két további pohártartó és egyliteres üdítő tárolására alkalmas tartó kapott helyet. Az ülések kivételével akár kisebb-nagyobb rakományok is szállíthatók a Balaton Edition-ban, hiszen a padlólemezbe rakományrögzítőket is építettek.

A vezetőülés felett lógathatjuk a lábunkat pihenés közben.