Hírforrástól függően eltérő információk érkeznek a Toyota Land Cruiser J300, azaz a következő generációs óriás terepjáró hajtásláncopcióiról. Az ausztrál szaklapok hivatalos forrásokra hivatkozva vadonatúj, soros hathengeres dízelmotort emlegetnek (ezt a Mazdával közösen fejlesztik), Japánban viszont erről szó sincs: ott a Lexusnál széles körben alkalmazott 3,5 literes V6-os benzinmotor lesz az egyetlen motor a nagy 4×4-es bevezetésekor. Szintén a Lexus hozadéka lesz a 2023-ban érkező 3.5 V6-os hibrid hajtáslánc.

A Land Cruiser műszaki alapját a TNGA platformcsalád adja, legalábbis félig. A tervezők meghagyták a terepezéshez fontos, robusztus létravázat, valamint a mechanikus összkerékhajtást, miközben a modern architektúra adja a futóművet, a fedélzeti elektronikát és egyéb rendszereket. Elektromos összkerékhajtásról szó sincs.

Ami a megjelenést illeti, nem sok mindent tudunk az elvileg már idén tavasszal bemutatásra kerülő modellről. A kémfotók szerint keskeny, négy LED-es fényszórókat kap a Land Cruiser, az utastérben pedig széles formátumú érintőképernyő szolgál a funkciók kezelésére. A kormányt háromküllősre szabják át, az indításhoz pedig már jeladó sem kell, mert ujjlenyomat-leolvasó lesz az indítógombban.

Nem részletezett, de annál izgalmasabb információ, hogy a Gazoo Racing is kiveti a hálóját a modellre: reméljük, hogy nemcsak optikai tuningot kap a modell, hanem legalább a futóművét is sportos igénybevételre hangolják.