Tovább bővíti GR Sport modellcsaládját a Toyota. Ezúttal a lehető legizgalmasabb verziót, egy kétüléses roadstert építettek, aminek még az sem veszi el a varázsát, hogy valójában nem Toyota, hanem Daihatsu.

Már a Toyotának is van városi roadstere 1
Már a Toyotának is van városi roadstere 2

Már a Toyotának is van városi roadstere

Már a Toyotának is van városi roadstere 29
Már a Toyotának is van városi roadstere 30
Már a Toyotának is van városi roadstere 31
Már a Toyotának is van városi roadstere 32
Már a Toyotának is van városi roadstere 33
Már a Toyotának is van városi roadstere 34
Már a Toyotának is van városi roadstere 35
Már a Toyotának is van városi roadstere 36
Már a Toyotának is van városi roadstere 37
Már a Toyotának is van városi roadstere 38
Már a Toyotának is van városi roadstere 39
Már a Toyotának is van városi roadstere 40
Már a Toyotának is van városi roadstere 41
Már a Toyotának is van városi roadstere 42
Már a Toyotának is van városi roadstere 43
Már a Toyotának is van városi roadstere 44
Már a Toyotának is van városi roadstere 45
Már a Toyotának is van városi roadstere 46
Már a Toyotának is van városi roadstere 47
Már a Toyotának is van városi roadstere 48
Már a Toyotának is van városi roadstere 49
Már a Toyotának is van városi roadstere 50
Már a Toyotának is van városi roadstere 51
Már a Toyotának is van városi roadstere 52
Már a Toyotának is van városi roadstere 53
Már a Toyotának is van városi roadstere 54
Fotó megosztása:

Mivel azonban a Daihatsut három éve tokkal-vonóval megvette a Toyota, tulajdonképpen mégis csak az övék – és különben is, kevés kívánatosabb városi autót ismerünk a nyitható fémtetős Copennél, pláne sportos kivitelben.

 

Már a Toyotának is van városi roadstere 55

Motortuning sajnos nincs, így be kell érnünk 63 lóerővel és 92 Nm-rel. Ez Japánban törvényi szabályozás a kei-car szegmensben, tehát ezzel nem volt mit csinálni.

Már a Toyotának is van városi roadstere 56
Már a Toyotának is van városi roadstere 57

Extra merevítést kapott viszont a karosszéria (egyrészt a padló, másrészt az első felfüggesztés), feszesebb rugókat és lengéscsillapítókat szereltek be, és áthangolták a szervokormányt. Az utastérben Recaro ülések, Momo sportkormány és karbon hatású felületek szórakoztatnak.

Már a Toyotának is van városi roadstere 58

Új a hűtőmaszk, a méhsejt szerkezetű rostély két oldalán LED-es lámpatestek és még több karbonpanel virít. Ha ez kevés, külön kérhetünk hátsó légterelőt, első kötényt, oldalsó szoknyát az autóhoz.

copen-gr-sport