Három éve van piacon az Audi Q7-es második generációja, így megérett az idő egy kis ráncfelvarrásra. A legnagyobb szabadidő-autójukat hozzáigazították a frissebb modellekhez, így megkapta a határozottabb vonalú, függőlegesen osztott hűtőmaszkot és az apróbb rovátkákból álló menetfényeket villantó lámpákat. Az első fényszórók ráadásul lézeres LED-mátrixosak, természetesen futófényes irányjelzőkkel. A legizmosabb modellt ezüst tükörházairól és oldalanként két kipufogóvégéről lehet azonosítani, ha az SQ7 TDI felirat nem lenne meg.

Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 1
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 2

Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya

Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya

Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 13
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 14
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 15
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 16
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 17
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 18
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 19
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 20
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 21
Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 22
Fotó megosztása:

Leginkább a beltér újult meg, melynek legfeltűnőbb eleme a rengeteg kijelző. Az óracsoport természetesen digitális és az SQ7 TDI esetében egyedi grafikájú, de a műszerfal maradt a többi modellből ismerős elrendezésű. Ennek megfelelően a felső érintőképernyő a menürendszeré és a navigációé, az alsó pedig a klímapanel szerepét tölti be, valamint a kézírásos szövegbevitel jelenik meg rajta.

Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 23

Adblue adalékkal és részecskeszűrővel a 4 literes, V8-as turbódízel a lehető legtisztább gázolajos. Két turbóját villanykompresszorral egészítették ki, így a 900 Nm nyomaték már 1250-es fordulattól tol egészen 3250-ig. A 430 lóerős SQ7 TDI 4,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebességét 250 km/órában korlátozták.

Frissebb lett az Audi 430 lovas dízelmozdonya 24

Mindent belepakoltak annak érdekében, hogy a 2,3 tonnás szabadidő-autó valamivel kisebb jármű benyomását keltse vezetés közben. Opcionálisan karbon-kerámia fékek gondoskodnak a hatékony megállásról, melyek tárcsája elöl 420, hátul 370 milliméter átmérőjű. Aktív kanyarstabilizátorok, összkerékkormányzás (5 fokot fordít a hátsó kerekeken) és persze roppant okos összkerékhajtás is van az SQ7 TDI alatt.