GRMN, GR, GR Sport: így jönnek egymás alatt a Toyota gyári tuningprogramjának lépcsői. A GT86 sportkupé az első kettőn már túl van – a GRMN komplett motortuningot, a GR csak új futóművet kapott a látványos esztétikai átalakítások mellett –, most pedig megszületett a GR Sport, amely nem több egy alapos optikai csomagnál – de sokaknak nincs is szükségük ennél többre.

Sportosabb lett a Toyota GT86 1
Sportosabb lett a Toyota GT86 2

Sportosabb lett a Toyota GT86

Sportosabb lett a Toyota GT86

Sportosabb lett a Toyota GT86 13
Sportosabb lett a Toyota GT86 14
Sportosabb lett a Toyota GT86 15
Sportosabb lett a Toyota GT86 16
Sportosabb lett a Toyota GT86 17
Sportosabb lett a Toyota GT86 18
Sportosabb lett a Toyota GT86 19
Sportosabb lett a Toyota GT86 20
Sportosabb lett a Toyota GT86 21
Sportosabb lett a Toyota GT86 22
Fotó megosztása:

A GR Sport hagyományos kivezetésű dupla kipufogót (nagy testvéreinél középen távozott a kipufogógáz), splitter nélküli első kötényt, valamint Brembo fékrendszert és kerekeket kapott. A kormány aprócska, a központi kijelzőn egyedi menüpontok tájékoztatnak mindenféle sportos adatokról.

Sportosabb lett a Toyota GT86 23

Természetesen azokra is gondolt a cég, akik a minimális műszaki változtatás mellett még potensebb megjelenésre vágynak: lökhárító- és küszöbtoldatok, speciális indítógomb, egyedi keréktárcsák, erősebb fékek, valamint toronymerevítés szerepel a palettán – mindez egyelőre kizárólag Japánban.

Sportosabb lett a Toyota GT86 24