A Volvo eddig távol maradt a világ egyik legdinamikusabban növekvő szegmensétől, az XC40 révén azonban immár a svéd-kínai márkának is van kompakt szabadidőjárműve.

A 4,43 méteres autó 2,7 méteres tengelytávot és alaphelyzetben 460 literes csomagtartót kínál, de ez mellékes, hiszen a fogyasztók manapság bármit megvesznek, ami a crossover formátumot követi.

Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 1
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 2

Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása

Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 17
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 18
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 19
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 20
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 21
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 22
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 23
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 24
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 25
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 26
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 27
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 28
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 29
Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 30
Fotó megosztása:

Az XC40, amelyet Gajdán Miki kollégánk már tesztelt is, a Volvo új CMA padlólemezének első felhasználója. Erre épül majd a (jelenleg szintén Ghentben készülő) V40 utódszériája is.

Az erősen automatizált üzemben készülő autók már 2018 elején a márkakereskedésekbe kerülnek; a Volvo tájékoztatása szerint mintegy 13 ezer előzetes megrendelés érkezett be a kocsira.

Megkezdődött a legfontosabb Volvo szériagyártása 31