Miután a Porsche, a Bentley, a Lamborghini és a Rolls-Royce is behódolt a szabadidőjárműveknek, ritkaságszámba megy az olyan márka, amely gondolni sem hajlandó a dologra.

A McLaren nem elvi okokból határolódik el a terepjáróktól, döntésüket három indokkal is alátámasztják: egyrészt sportautókra szakosodtak, amelyek rendkívül jól fogynak, másrészt így is masszívan jövedelmező a cég (a kettő egyébként összefügg), harmadrészt pedig azt állítják, hogy vásárlóik nem szeretnének McLaren terepjárót.

McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 1
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 2

McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van…

McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van…

McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 13
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 14
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 15
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 16
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 17
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 18
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 19
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 20
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 21
McLaren terepjáróra vágysz? Rossz hírünk van… 22
Fotó megosztása:

 

Ha ez valóban így van, bölcs és megfontolt döntést hoztak, kérdés, hogy néhány év távlatából hajlandóak lesznek-e felülvizsgálni véleményüket, ha megváltozik a piac ízlése.

Képeinken a torinói IED dizájniskola diákjainak 2010-es McLaren SUV fantáziái