Eltűntek a téli kerekek az autókról, a szebb felniket és a peres nyári gumikat továbbra is veszélyeztetik a télről itt maradó úthibák
Eltűntek a téli kerekek az autókról, a szebb felniket és a peres nyári gumikat továbbra is veszélyeztetik a télről itt maradó úthibák

Öt évre szóló magyar útfelújítási program indul

Öt évre szóló magyar útfelújítási program indul

Eltűntek a téli kerekek az autókról, a szebb felniket és a peres nyári gumikat továbbra is veszélyeztetik a télről itt maradó úthibák
Több irányból is készítsünk fotókat a helyszínről, hogy azonosítható legyen, hol az úthiba és melyik autót érte a sérülés
A gumi oldalfalát ellepi az úthibában álló esővíz, pedig nincs tele a kráter. Ekkora lyukat táblával kellene jeleznie az út kezelőjének
Öt évre szóló magyar útfelújítási program indul 12
Egy márkaszerviz árajánlatával próbálom alátámasztani a kárigényt. Ne hasból mondjunk be jó nagy számokat, hogy majd a maradékból megyünk nyaralni
Pár nappal a rendőrségi helyszínelés után betömte a kátyút a II. kerületi önkormányzat
Fotó megosztása:

Pár nappal a rendőrségi helyszínelés után betömte a kátyút a II. kerületi önkormányzat

Pár nappal a rendőrségi helyszínelés után betömte a kátyút a II. kerületi önkormányzat

Tasó László közlekedésfejlesztésért felelős államtitkár szerint évente 1200 kilométert újítanak fel hazai költségvetésből. Az idei évtől 2020 végéig 400 milliárd forintot fordítanak az utak működtetésére, fenntartására, karbantartásra.
    
A felújítás során megújulnak az útpályák, de a munkálatok kiterjednek majd a vízelvezetésre, a burkolati jelek felfestésére, és szükség esetén a buszmegállókra is.

Az államtitkár szerint az idén elkezdődnek az ütemezett útfelújítások, és e mellé a következő 3,5-4 évben 400 kilométer új utat építenek.