Amikor az Aston Martin eldöntötte, hogy gyártásba veszi sportos szabadidőjárművét, megkezdődött a kutatás a leendő gyártóüzem ideális helyszíne után. 18 lehetséges országot mérlegeltek, köztük Macedóniát is, Nagy Sándor egykori szülőhazáját, az európai analfabetizmus fellegvárát.

A délkelet-európai ország korábban már kiesett a rostán, ám a Reuters jelentése szerint Szkopje most még kedvezőbb ajánlatot tett a brit gyárnak, és ezzel visszakerült a játékba.

Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 1
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 2

Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin

Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 19
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 20
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 21
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 22
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 23
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 24
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 25
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 26
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 27
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 28
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 29
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 30
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 31
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 32
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 33
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 34
Fotó megosztása:
Délkelet-Európában építhet gyárat az Aston Martin 35 Egyáltalán nem biztos persze, hogy Balkánon fogják gyártani a luxus-crossovert, sőt, még a kontinentális Európa sem fix, hiszen többek között két angliai helyszín, a várható vevőkör szempontjából ideális közel-keleti üzem, de még az USA is szóba jött a lehetőségek között.

Képeinken a 2015-ös Aston Martin DBX tanulmányautó látható