F40, F50, Enzo, LaFerrari: a Ferrari mindenkori zászlóshajóit nem csak elérhetetlenségük okán lengi körbe az áhítat. Műszakilag és formailag egyaránt megelőzték korukat, utóbbi olykor túlságosan is jól sikerült.

Ezen a vonalon indult el az indiai Aritra Das, aki általában motorkerékpárokat dizájnol át, de megrajzolta már a 30 év múlva esedékes Bugatti hiperkupét is.

Idei karácsonyi munkája a Ferrari Zenyatta, amely vélhetően nem a Police kultikus harmadik albumáról, hanem a legendás amerikai versenylóról kapta a nevét (bár mindegy, hiszen a ló és a lemezkiadó tulajdonosa egy és ugyanaz a személy.)

A lehetséges műszaki adatokon nem gondolkodott a tervező, így érjük be a 488 lámpatesteit és a LaFerrari ajtaját egy teljesen egyedi, valójában Ferrari-idegen farral kombináló, látványos dizájnnal. Érdemes megjegyezni a régmúlt kupéit idéző, ejtett hátsó kialakítást, amelyen nincs légterelő szárny – sokan örülnének, ha visszajönnének az idők, amikor nem a harcias aerodinamika, hanem az organikus esztétikum uralta az autóépítést. A légterelés feladatát a lökhárító sarkában meredező, büszke, függőleges uszonyokra bízta a grafikus.

Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 1
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 2

Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje

Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 19
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 20
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 21
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 22
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 23
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 24
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 25
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 26
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 27
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 28
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 29
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 30
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 31
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 32
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 33
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 34
Fotó megosztása:
Ez lehetne a Ferrari új csúcsmodellje 35

További képek a ban