Mustang-motor, összkerékhajtás, csodálatos driftszögek: az über-Focus pont olyannak ígérkezik, amilyennek reméltük. Az első képeket közöljük a világpremierről.
Pár perce ért véget a Focus RS világpremierje Kölnben. Autentikus helyen, egy olajos padlós, gépzsírillatú motorgyártó csarnokban láttuk először a sportváltozatot, amely megkoronázza a Focus-kínálatot.
Világpremier: első fotók az új Focus RS-ről
Világpremier: első fotók az új Focus RS-ről
1/14 Mustang-motor, összkerékhajtás, csodálatos driftszögek: az über-Focus pont olyannak ígérkezik, amilyennek reméltük. Az első képeket közöljük a világpremierről
Mustang-motor, összkerékhajtás, csodálatos driftszögek: az über-Focus pont olyannak ígérkezik, amilyennek reméltük. Az első képeket közöljük a világpremierről
Fotó megosztása:
2/14 Egyelőre nem lehet hozzáférni az autóhoz, a dobogót biztonsági emberek állják körbe és fürtökben lógnak a kollégák az RS körül
Egyelőre nem lehet hozzáférni az autóhoz, a dobogót biztonsági emberek állják körbe és fürtökben lógnak a kollégák az RS körül
Fotó megosztása:
3/14 Épp Raj Nair, a Ford fejlesztésekért felelős alelnöke beszélget az esemény házigazdájával az izgalmas új termékről, eredetiben: exciting new product
Épp Raj Nair, a Ford fejlesztésekért felelős alelnöke beszélget az esemény házigazdájával az izgalmas új termékről, eredetiben: exciting new product
Fotó megosztása:
4/14 Nehéz megúszni a méteres kékeres asszociációt, ha pont egy kék RS forog körbe a színpadon
Nehéz megúszni a méteres kékeres asszociációt, ha pont egy kék RS forog körbe a színpadon
Fotó megosztása:
5/14 Ken Block egy RS-prototípussal mutatott be egy rövidített gymkhana-gyakorlatot a kölni üzemben. Van egy 2009-es Focus RS-e és nemrég vett egy középmotoros RS200-ast, a B-csoportos raliszörny homologizációs alapját. 3,07 mp alatt gyorsul 96 km/órára, ami sokig Guinness-rekord volt a szériaautók között
Ken Block egy RS-prototípussal mutatott be egy rövidített gymkhana-gyakorlatot a kölni üzemben. Van egy 2009-es Focus RS-e és nemrég vett egy középmotoros RS200-ast, a B-csoportos raliszörny homologizációs alapját. 3,07 mp alatt gyorsul 96 km/órára, ami sokig Guinness-rekord volt a szériaautók között
Fotó megosztása:
6/14 1968-ben debütált az első RS-modell. A Taunus 15M RS a maga korában sportosnak számított
1968-ben debütált az első RS-modell. A Taunus 15M RS a maga korában sportosnak számított
Fotó megosztása:
7/14 Ez egy Taunus kupé 17M RS
Ez egy Taunus kupé 17M RS
Fotó megosztása:
8/14 2800-as és 3100-as turbómotor is volt a Capriban. Én az RS200 versenygép után az összes RS közül ezt vinném haza
2800-as és 3100-as turbómotor is volt a Capriban. Én az RS200 versenygép után az összes RS közül ezt vinném haza
Fotó megosztása:
9/14 Kár, hogy se Manta, se Capri nincs lassan harminc éve
Kár, hogy se Manta, se Capri nincs lassan harminc éve
Fotó megosztása:
10/14 Egy Focus RS 1600 a kutyacsont-generációból
Egy Focus RS 1600 a kutyacsont-generációból
Fotó megosztása:
11/14 Épp egy RS2000 hussan el a háttérben, a második generációs Escortból
Épp egy RS2000 hussan el a háttérben, a második generációs Escortból
Fotó megosztása:
12/14
Fotó megosztása:
13/14 2009-től készült a 305 lóerős RS a különleges függőcsapszeges, Revo Knuckle nevű első felfüggesztéssel. Ez csökkentette a kormányt cibáló hajtási befolyást
2009-től készült a 305 lóerős RS a különleges függőcsapszeges, Revo Knuckle nevű első felfüggesztéssel. Ez csökkentette a kormányt cibáló hajtási befolyást
Fotó megosztása:
14/14 Joe Bakaj (jobbra), a Ford európai fejlesztési nagyfőnöke vette végig az RS-modelleket az elmúlt 47 évből
Joe Bakaj (jobbra), a Ford európai fejlesztési nagyfőnöke vette végig az RS-modelleket az elmúlt 47 évből
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egyelőre nem lehet hozzáférni az autóhoz, a dobogót biztonsági emberek állják körbe és fürtökben lógnak a kollégák az RS körül
Előzetesen csak pár adat a leleplezésen lőtt képekhez: a kocsi valóban 4×4-es lett, teljesítménye meghaladja a 320 lóerőt. Orrában az előd 2521 köbcentis öthengerese helyett a 2,3 literes, feltöltős négyhengerest találjuk, amely az új Mustang alapmotorja.
A rendezvényen felvonult a múlt összes RS-modellje, a ralicsíkokkal gyorsabbá tett, százra 14 másodperc alatt gyorsuló Taunus 15M RS-től a 350 lóerős, übergonosz Focus RS500-ig, rajta a 3M-mel kifejlesztett, mattfekete matricaborítással. Itt volt Ken Block is, aki nagy adag gumifüsttel mutatta meg, hogy mire képes a hátul is hajtó ötajtós.
Ken Block egy RS-prototípussal mutatott be egy rövidített gymkhana-gyakorlatot a kölni üzemben. Van egy 2009-es Focus RS-e és nemrég vett egy középmotoros RS200-ast, a B-csoportos raliszörny homologizációs alapját. 3,07 mp alatt gyorsul 96 km/órára, ami sokig Guinness-rekord volt a szériaautók között
Holnap délután részletes cikkben mutatjuk be az autót, addig nézzétek meg az első fotókat a helyszínről. Ha minden jól megy, jövő év elején jelenhet meg a legerősebb Focus a magyarországi márkakereskedésekben. Beállhat a vadító Mustang és a modellfrissítés utáni Focus ST mellé. Nem semmi felhozatal egyetlen márkától, pedig az új GT-ről még szót sem ejtettünk.
Kommentek