Legelső kompakt szabadidőjárműveként emlegeti újdonságát a Renault, ami csak akkor igaz, ha a saját fejlesztést tekintjük, hiszen a rövid és szerencsétlen életű Koleost koreai bevándorlóként honosították a franciák. A Kadjar ezzel szemben ízig-vérig  francia termék – eltekintve persze a padlólemezétől, amely a második generációs Nissan Qashqai alapjául is szolgál. 
A Renault hivatalosan a Koleos alá sorolja be a modellt, a két típus közötti, alig 5 centis hosszkülönbség azonban ezt nem teszi indokolttá – igaz, a Kadjar tíz centivel alacsonyabb (160 cm) az idősebb fivérnél. Ahelyett azonban, hogy ezen agyalnánk, lássuk a részleteket.
Így mondják franciául, hogy Qashqai 1
Így mondják franciául, hogy Qashqai 2

Így mondják franciául, hogy Qashqai

Így mondják franciául, hogy Qashqai

Így mondják franciául, hogy Qashqai 14
Így mondják franciául, hogy Qashqai 15
Így mondják franciául, hogy Qashqai 16
Így mondják franciául, hogy Qashqai 17
Így mondják franciául, hogy Qashqai 18
Így mondják franciául, hogy Qashqai 19
Így mondják franciául, hogy Qashqai 20
Így mondják franciául, hogy Qashqai 21
Így mondják franciául, hogy Qashqai 22
Így mondják franciául, hogy Qashqai 23
Így mondják franciául, hogy Qashqai 24
Fotó megosztása:
Így mondják franciául, hogy Qashqai 25
Formai szempontból nincs nagy meglepetés, a Clióval kezdett és a Capturrel folytatott dizájn L-es méretben is jól mutat, a 19 centis szabad hasmagasság és a fekete kerékívek kifejezetten robusztussá teszik az egyébként kecses vonalú modell megjelenését. Fontos újdonság a LED-es fényszóró, ami az első lámpatest izgalmas integrációját tette lehetővé az orr kialakításában.
A beltér ugyanúgy nem hoz újat, mint a forma, a kezelőszervek, beleértve az R-Link 2 online multimédiás rendszert is, a Renault egyéb, új generációs típusaiból ismerősek. A variálható csomagtartó 472 literes.
Így mondják franciául, hogy Qashqai 26
A Kadjar hajtáslánc-választékáról egyelőre nincsenek információk, annyit viszont lehet tudni, hogy az elsőkerék-hajtás mellett 4WD hajtásképlettel is megvásárolható lesz a típus, a fronthajtású változatokon szelektív ESP-vezérlés segíti az előrejutást gyenge tapadású útfelületen.
A teljes körű leleplezésre március elején kerül sor.
a videó a hirdetés után indul