Alapkoncepciója a BMW X4 babérjaira törne, de egyedi hajtásláncában még messzebb mutat az Audi TT Offroad Concept, a német márka most bemutatott tanulmányautója. 

A méreteiben az Audi Q3-t idéző (4,39 méter hosszú, 2,63 m tengelytávú), ám annál 8 centiméterrel alacsonyabb (153 cm) tanulmányautó alapját az MQB padlólemez adja. Az ismerős formavilágú karosszéria az Audi térvázára (Space Frame) épül, amelyet ezúttal alumínium és acél komponensekből építettek fel, ez gondoskodik a lehető legalacsonyabb tömegközéppontról. 
Négyajtós, sportos szabadidőjárművet mutatott be az Audi. A konnektoros hibrid hajtáslánc 408 lóerővel és két liter alatti átlagfogyasztással büszkélkedhet.
Négyajtós, sportos szabadidőjárművet mutatott be az Audi. A konnektoros hibrid hajtáslánc 408 lóerővel és két liter alatti átlagfogyasztással büszkélkedhet.

Terepkupé az Audi TT nyomán

Terepkupé az Audi TT nyomán

Négyajtós, sportos szabadidőjárművet mutatott be az Audi. A konnektoros hibrid hajtáslánc 408 lóerővel és két liter alatti átlagfogyasztással büszkélkedhet.
Terepkupé az Audi TT nyomán 25
Terepkupé az Audi TT nyomán 26
Terepkupé az Audi TT nyomán 27
Terepkupé az Audi TT nyomán 28
Terepkupé az Audi TT nyomán 29
Terepkupé az Audi TT nyomán 30
Terepkupé az Audi TT nyomán 31
Terepkupé az Audi TT nyomán 32
A hangsúlyos első hűtőmaszk alatti, széles légbeömlő központi rácsa valójában légterelő, ami a leszorítóerőt fokozza.
Terepkupé az Audi TT nyomán 34
Terepkupé az Audi TT nyomán 35
Terepkupé az Audi TT nyomán 36
Terepkupé az Audi TT nyomán 37
Terepkupé az Audi TT nyomán 38
Terepkupé az Audi TT nyomán 39
Terepkupé az Audi TT nyomán 40
Terepkupé az Audi TT nyomán 41
Az extra finom bőrrel borított beltér négy különálló sportülése különleges, keskeny szerkezetű, a műszerfal az Audi TT-t idézi.
Terepkupé az Audi TT nyomán 43
Terepkupé az Audi TT nyomán 44
Fotó megosztása:
Terepkupé az Audi TT nyomán 45
Szintén mélyen koncentrálja az autó tömegét a hátsó tengely előtt elhelyezett, nyolc modulból álló lítium-ion akkucsomag. Ezek összkapacitása 12 kWh, ami 50 kilométernyi elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Az akkumulátor a szokásos fali csatlakozó mellett indukciós eljárással is tölthető – ugyanúgy, mint a fedélzeten az utasok mobiltelefonja. 
Az akkukat a vezető beavatkozása nélkül, automatikusan töltő rendszer 3,3 kW teljesítményt képes átvinni a talajba beépített és az autóban elhelyezett tekercs között. A rendszer hatásfoka az Audi szerint meghaladja a 90 százalékot, a töltés időtartama megegyezik a vezetékes töltésével, a csapadék vagy jég nem befolyásolja azt. Az elektromágneses erőtér élőlényekre nem káros. 
Az extra finom bőrrel borított beltér négy különálló sportülése különleges, keskeny szerkezetű, a műszerfal az Audi TT-t idézi.

Az extra finom bőrrel borított beltér négy különálló sportülése különleges, keskeny szerkezetű, a műszerfal az Audi TT-t idézi.

Bármilyen ügyes is a töltőrendszer, egy autónak mégis csak menet közben kell bizonyítania. Az Audi TT Offroad Concept 2.0 TFSI benzinmotorja 292 lóerőt és 380 Nm-t ad le. A motor és a sebességváltó között egy 40 kW (54 LE) teljesítményű, 220 Nm nyomatékú villanymotor helyezkedik el; a hátsó tengelyen egy másik elektromotor dolgozik (116 LE, 270 Nm). A rendszerteljesítmény 408 LE, a teljes rendelkezésre álló forgatónyomaték 650 Nm. 
Az autó 5,2 másodperc alatt gyorsul százra, végsebességét 250 km/órában limitálták. Az átlagos üzemanyag-fogyasztás 1,9 l/100km. Az Audi akár 130 km/órával képes haladni tisztán elektromos üzemben. Hibrid állásban a két tengelyen elhelyezett villanymotorok a teljesítményigénytől függően hajtanak vagy áramot generálnak. Természetesen elektromos összkerékhajtás is elképzelhető. 
Terepkupé az Audi TT nyomán 47
A vezető dolgát két innovatív, gyártásközeli támogató rendszer könnyíti meg: az egyik a kereszteződésben bekövetkező, oldalirányú ütközéseket megelőző, radarral és széles látószögű kamerával dolgozó biztonsági rendszer, a másik a zöldhullám-információkat biztosító online megoldás.
a videó a hirdetés után indul