Az értékek felhalmozása, az új termékek imádata, a társadalmi státusz kergetése, az autó fetisizálása – ezek ellen próbál küzdeni Massaud minimalista villanyautó-koncepciója. A Toyota Me:We egyfajta sallangmentes jármű, amelyhez nem léteznek extrák, így nem ébreszt talmi vágyakat a vásárlóban. 

Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 1
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 2

Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen

Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen

Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 12
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 13
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 14
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 15
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 16
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 17
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 18
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 19
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 20
Fotó megosztása:
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 21
A 3,44 méteres autó alumínium csővázas szerkezetére polipropilén paneleket illeszthetünk, ezek olcsók, könnyűek és tartósak: az egész autó tömege nem haladja meg a 750 kilót. Az oldalfalak és a padló bambuszból készül, utóbbi alatt helyezkednek el az akkumulátorok, amelyek a négy kerékagyba illesztett egy-egy villanymotort táplálják – az i-Road tanulmányból átemelt motorokkal szükség szerint valósítható meg első-, hátsó- vagy összkerékhajtás. 
Toyota Me.We: tanulmánnyal a válság ellen 22
Nem csak az akkumulátorok nem rabolnak helyet az utasoktól, hanem a csomagok sem: ezeket a tetőn lehet elhelyezni, egy neoprén burkolat alatt. A hátsó ülések kempingszékként is szolgálhatnak, a műszerfal egyetlen érintőképernyő, amelynek számos funkcióját (navigáció, zene) a vezető okostelefonja szolgáltatja.