Agresszív aerodinamikai csomaggal megspékelve, kívül-belül sportos kiegészítőkkel cicomázva, 190 helyett 200 lóerős turbómotorral, merevebb futóművel és közvetlenebb kormányzással, valamint (összkerékhajtású kivitelében) az R35 GT-R fedélzetéről ismerős, nyomatékvektor-szabályozási technológiával felszerelve lép színre a Juke Nismo, a Nissan 1984-ben alapított sportrészlegének (Nissan Motorsports International Co. Ltd) első európai képviselője.


Az első- és összkerékhajtású verzióban egyaránt választható, Angliában gyártandó modell szériaváltozata tavaly nyáron, Le Mans-ban, majd a Párizsi autószalonon mutatkozott be. Az alapverziónál 30 mm-rel hosszabb, 5 mm-rel szélesebb Juke Nismo a későbbiekben még nagyobb teljesítménnyel (kb. 220 LE) is elérhető lesz.

Egy olyan autónál, amelyet videojátékokon keresztül vezettek be a köztudatba, a konnektivitás nem játszhat másodlagos szerepet: a Juke Nismo fedélzetén Google-képes navigációs rendszer segít célba jutni, egy jelenleg fejlesztés alatt álló alkalmazás pedig a felhasználó iPadjére, majd azon keresztül az internetre továbbítja az autó menetdinamikai és üzemi paramétereit.

Az év második felében tovább bővül a család: megérkezik a 370Z Nismo 335 lóerőre emelt teljesítménnyel, alacsonyabb fordulatszámon ébredő nyomatékmaximummal, 10 milliméterrel ültetett futóművel és a GT-R-hez mérhető leszorítóerőt biztosító aerodinamikai komponensekkel. A Leaf Nismóra azonban ne várjunk hiába: a lecsupaszított szuper-villanyautó fejlesztést támogató kísérleti darab marad.