Az Egyesült Államokban a legtöbb autópályán 75 mérföld – 120 km/óra – a megengedett legnagyobb sebesség, csak Utah-ban és Texasban van olyan sztrádarész, amelyen 80 mérföld/óra (129 km/óra) a limit. Pár napja viszont átadtak egy új utat, amelyen 85 mérföld/óra, azaz 137 km/óra a megengedett sebesség.

Autópályateszt 350 km/órával 2 Mielőtt azonban a nagyközönség birtokba vette volna az Austin és Seguin közötti 66 kilométeres szakaszt, a Hennessey is próbát tett rajta. Az amerikai tuningcég emberei felvetették, hogy nagy sebességgel tesztelnék a TxTag kamerákkal dolgozó útdíj-fizető rendszerét. A cégnél ráharaptak az ötletre, bár talán ők sem sejtették, milyen járgányok érkeznek.

A teszt sikeres volt, mind az első, mind a hátsó rendszámokat leolvasta a rendszer még 180 mérföld/óránál (290 km/óra) is. Innen azonban még bőven gyorsultak a kocsik. Érdemes megnézni az eseményről készült videókat. Az elsőt leginkább a trélerből kiálló autó gyönyörű alapjárati hangjáért, a másodikat pedig az elképesztő gyorsulás miatt.  

Hennessey ZL1 Camaro

Az autó a Chevrolet Camaro legerősebb változatán alapszik. Motorja 6,2 literes kompresszoros, akár gyári testvéreinél, de a módosítások nyomán a teljesítménye meghaladja a 700 lóerőt. 203,9 mérföld/ óra (328 km/óra) tempót ért el.

Hennessey VR 1200

A Hennessey VR 1200, a Cadillac CTS-V Coupe erősen módosított változata. Motorja 7,0 literes duplaturbós. A vezető a turbónyomás szabályozásával választhat 800, 1000 és 1226 lóerő közül. Utóbbi konfiguráció mellé 1506 Nm nyomaték társul, ami szédületes menetdinamikát eredményez. A Hennessey adatai szerint 2,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a CTS-V, míg a végsebessége 390 km/óra. Ezt a tempót most nem érték el, de így sem panaszkodhatnak 220,5 mérföld/órával (355 km/óra) száguldottak az autópályán.
Autópályateszt 350 km/órával 3 Az eseményen a helyi rendőrség emberei is jelen voltak, akik a végén átnyújtottak egy büntető cédulát a 220 mérföldes tempóról. Persze csak viccből.