Bemutatta az Audi a felújított R8-ast. A teljes kínálat, azaz a V8-as és V10-es motorú, Coupé és Spyder modellek is megújulnak. Amiről azonnal megismerhető az új modell, hogy LED-es a hátsó lámpája, illetve a fényszórók is diódásak immár minden változatnál. A külcsín átrajzolásakor kissé szögletesebbre váltott a Single frame nevű hűtőmaszk és alig észrevehetően módosultak a lökhárítók is. Az utastér még ennél is visszafogottabban változott. 


Továbbra is kétféle motorral, 4,2 literes V8-assal, illetve 5,2 literes V10-essel készül az autó, előbbi 430, utóbbi 525 lóerő teljesítményt nyújt. Minden R8 négykerék-hajtású.  Újdonság, hogy a korábbi hatfokozatú robotizált automata sebességváltó helyét hétfokozatú duplakuplungos automata veszi át. Az szerkezet az alapból hatfokozatú manuális sebességváltóval szerelt V8-as motor mellé feláras, a V10-eshez széria, utóbbinál a manuális az extra. 
Az új váltó csökkenti a modellek széndioxid-kibocsátását, illetve 0,3 másodperccel 0-100 km/órás a gyorsulási értéket is. Így az S tronic váltóval szerelt R8 V8 Coupé 4,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 300 km/óra, ugyanez a mutatvány a V10-es kupénak 3,6 másodpercig tart, míg lendülete 314 km/óránál fogy ki. Manuális váltóval a gyorsulás rosszabb, a végsebesség viszont kissé javul. Természetesen a Spyder valamelyest lassabb. 
550 LE a megújult Audi R8-ban 3


Új modellel bővül az R8 kínálata, a korábbi GT modellt pótolja a V10 Plus változat. A csak kupé karosszériával készülő típus 550 lóerőt, illetve 540Nm nyomatékot kínál, amivel az R8 képes 3,5 másodperc alatt elérni a 100-as tempót és akár 317 km/órás végsebességre is futja erejéből. 
Köszönhetően az üvegszálas műanyag vázzal készülő kagylóüléseknek, a szigetelőanyagok mennyiségének csökkentésének, a speciális könnyűfém felnik és futóműelemek, a széria kerámiaféktárcsák, karbon karosszériaelemek alkalmazásának, a V10 Plus 1570 kilót nyom. Csak tíz kilóval nehezebb, mint a V8-as kupé manuális váltóval. A csúcsmodellhez sportosabb hangolású rugók és lengéscsillapítók járnak. 
A V10 Plust a karbonból készült spoilereiről, szélesebb szívónyílásairól, 19 colos keréktárcsáiról, nagyobb diffúzoráról és fekete dupla kipufogójáról lehet felismerni. 
Az új Audi R8 forgalmazása még év vége előtt megkezdődik. Az alapmodell 113 500 euróba (32,9 millió forint) kerül Németországban, a R8 V10 Plus viszont már 173 200 euró (33,9 millió forint).