Győr mellett, a Rábaringen szervezett tesztet a Michelin, hogy bemutassa legújabb abroncsait buszok és teherautók számára, melyek a környezetvédelem, a biztonság és az üzemanyag-megtakarítás jegyében készültek.

Az Antisplash elnevezésű gumiabroncsok oldalfalán egy perem húzódik, mely a felcsapott vizet veri vissza, megkímélvén ezzel a mögöttes forgalmat az átláthatatlan vízfelhőtől. Ezzel a megoldással – amelyet a repülőgép abroncsoktól vettek át – akár negyedére csökkenthető a felcsapott víz. Az abroncsot május óta forgalmazzák.

A Michelin Remix gumiabroncsok csökkentik környezetszennyezést, mivel a lehető leghosszabb élettartam érhető el velük. Az első elkopás után újravágják az abroncsokat, amivel 30 százalékkal meghosszabbítható az abroncs élettartama. Második lépésben újrafutózzák a gumikat, ezzel egy új abroncs élettartamát nyerik. Az utolsó lépésben újravágják a már futózott gumit, így újabb harminc százaléknyi élettartam nyerhető. Ezzel a módszerrel másfél abroncs költségével két és fél új abroncsnak megfelelő élettartam érhető el.

A harmadik premier az X One gumiké. Technológiájuk lehetővé teszi, hogy szóló abroncsként átvegyék a korábbi dupla abroncsok szerepét. Ezzel növelhető az autóbuszok belső mérete illetve javítható teherautók rakodáshatósága is. Nem elhanyagolható az üzemanyag-fogyasztás két százalékos csökkenése sem. Ez az extraszéles abroncs júniustól vásárolható meg. Ez a gumiabroncs megrendelhető gyári első szerelésként például az új Mercedes-Benz Actroshoz.