Eredetileg merész Hummer H1-átépítéseivel szerzett ismertséget magának a hadiipari szabvány szerinti termékeket ígérő neve ellenére a civil szférának termelő Mil-Spec, ám a jelek szerint rájöttek, hogy egy olcsóbb, illetve jobb használati értékű termékkel több sikert érhetnek el a piacon.

Így került a képbe a Ford F-150, annak is az 5.0 V8-as szívómotorral szerelt variánsa. A 395 lóerős teljesítménnyel nem voltak elégedettek, ezért a vezérlés átprogramozásával, a fojtószelep cseréjével, valamint módosított szívórendszerrel kerek 500 LE-re gyúrták fel az erőforrást. A 10 fokozatú automata sebességváltóhoz nem nyúltak hozzá, de magnézium váltófüleket szereltek a kormányra.

Nevében katonai, tudásában brutális ez a kisteherautó 2

A futómű komoly emelést kapott, a rugóút elöl 28, hátul 30 centire nőtt. A nyomtáv teljes 34 centiméterrel nőtt meg, amit szteroiddal telepumpált kerékívek próbálnak elfedni. Ezzel meg is érkeztünk az optikai csomaghoz: egyedi (igen robusztus) lökhárítók, LED-fényekkel szerelt tetőcsomagtartó, a platón rögzíthető pótkeréktartó teszi még harciasabbá az autót. Az utastérben mart alumínium kapcsolók, bőrülések és sorszámozott plakett teszi különlegesebbé az autót.

Nevében katonai, tudásában brutális ez a kisteherautó 3