A Ferrari a héten emlékeztetett arra, hogy megújította együttműködését a dohánygyártó óriás Philip Morrisszal. Ez önmagában nem nagy hír, mert a két cég közös múltja közel öt évtizedes múltra tekint már vissza, annak ellenére is, hogy az elmúlt években nem lehetett dohánytermékeket reklámozni az F1-ben.

Még tavaly szó volt arról, hogy az idei Ferrarin újra dohánytermék reklámja bukkanhat fel, de nem hagyományos cigarettáé, hanem az IQOS e-cigarettáé. Vagy valami egész más készül?

A Philip Morris közleménye szerint a cég szeretne jobb és egészségesebb jövőt biztosítani a világ 1,1 milliárd dohányosának, és “közelebb vinni őket egy füstmentes jövőhöz”.

Komoly szavak egy dohánygyártó vállalattól, rögtön vad spekulációk indultak el. A Philip Morris becslések szerint évi százmillió dollárért cserébe rendelkezik a Ferrari összes szponzorfelületével, ezeket szabadon értékesíti tovább a többi támogatónak. A füstmentes jövő beharangozása egyes találgatások szerint jelentheti akár azt is, hogy az idei Ferrarin nem lesz egyetlen szponzorfelirat sem, egyszínű vörös lesz az autó a Philip Morris társadalmi felelősségvállalása jegyében.