A DRS-t 2011-ben vezették be a Forma-1-ben azért, hogy több legyen az előzés a versenyeken. Noha ez sikerült, a DRS-t sokan kritizálják amiatt, hogy igazából nem előzéseket, hanem kikerüléseket tesz lehetővé, és egyébként is túl mesterséges.

Ross Brawn sem rajongója az állítható hátsó szárnynak, de középtávon várhatóan marad a rendszer. “Abban reménykedem, hogy az autók fejlődése eljut egy olyan szintre, amely majd feleslegessé teszi a DRS használatát” – mondta Brown.

“Ez azonban a közeljövőben nem történik meg.”

Brawn szerint fontos, hogy a Liberty óvatosan változtasson a sorozatban. “Mielőtt megpróbálunk javítani a versenyzésen, alaposan meg kell értenünk, hogy mi történik.”

“Hallgathatnánk ugyan az ösztöneinkre, de ez nem elég akkor, amikor ennyire bonyolult autókkal vagyunk körülvéve.”

Brawn szerint nem feltétlenül az a kulcs, hogy az autók gyorsabbak legyenek. “Ha jobbá tehetjük a versenyzést azon az áron, hogy kicsit visszaveszünk a tempóból, én hajlandó lennék erre az áldozatra.”