Közeledik az új szezon rajtja, ennek megfelelően a csapatoknál is nagy a helyezkedés szponzorügyekben. Az elmúlt napokban több bejelentés is érkezett: a Renault például bejelentette, hogy a visszatérő Francia Nagydíj hivatalos partnere lesz. A megállapodás része a gyártó 120. évfordulója előtt tisztelgő ünnepségsorozatnak.

A franciák az üzemanyag- és kenőanyagpartnerükkel, azaz a BP-vel is szerződést hosszabbítottak, további öt évig folytatódik a közös munka. A megállapodás értelmében a felek közösen dolgoznak majd új technológiák és mobilitási megoldások kifejlesztésén.

A McLaren új, hosszú távra szóló megállapodást jelentett be az informatikai óriás Dell-lel. A közös munka nem csupán a Forma-1-re koncentrálódik, az együttműködés a McLaren Technology Groupra is kiterjed.

A Mercedes is bezsákolt egy értékes szponzori szerződést, a címvédő a divatmárka Tommy Hilfiger partnere lesz. A Hugo Boss tavaly év végén távozott a Mercedestől.