James Allison, a Mercedes technikai igazgatója szerint a fejvédő integrálása nem volt könnyű feladat. “Az ilyesmi nem könnyű munka, több kiló titánt kellett beépíteni az autóba” – mondta Allison.

“Ez további változtatásokat is szükségessé tett az autó szerkezetében, hogy a glóriával együtt is a maximumsúly alatt maradjon.”

“Nagyon komoly terhelésnek kell ellenállnia, emiatt meg kellett erősítenünk az egész kasztnit. A glória és az autó jelenleg egy londoni emeletes buszt is elbírna, ha valahogy rá tudnánk fektetni.”

A rajongók egyáltalán nem lelkesednek a glóriáért, de Allison szerint kár pánikolni. “Ez az autóra szerelt fejvédők első generációja, de nem ez lesz az utolsó. Az F1-ben semmi nem tart sokáig.”

“Biztos vagyok benne, hogy ahogy telnek az évek, tudunk majd kezdeni vele valamit, és vonzóbb is lesz.”