Tavaly egy nagyszabású rendezvényt tartottak Londonban, amelyről mindössze egyetlen pilóta, Lewis Hamilton hiányzott. Sean Bratches, az F1 kereskedelmi igazgatója szerint ezek a rendezvények nagyon fontosak a sorozat számára, az idén több hasonló is lesz.

“Ezek az események nem lesznek annyira nagyok, mint a londoni volt” – fogalmazott Bratches. “De tervezünk valami hasonlót Marseille-ben, Berlinben, Milánóban, Sanghajban és Miamiban is, csak nem ilyen sok autóval.”

“Ezekkel a rendezvényekkel olyan emberekhez tudjuk eljuttatni az üzenetünket, akiket egyébként nem érnénk el. A Forma-1 túlságosan zárttá vált az elmúlt években, csak olyan embereket érintett meg, akiket egyébként is érdekelt a széria.”

“Ugyanez vonatkozik a szponzorokra is, most viszont rengeteg olyan cég érdeklődik, amely jelenleg nincs jelen az F1-ben.”