Az Aston Martin a következő tizenkét hónapot annak elemzésével tölti majd, hogy megéri-e motorszállítóként beszállni a Forma-1-be. Az Aston Martin név már az idén visszatér a sorozatba, a brit márka a Red Bull Racing névadó szponzorává vált.

Palmer szerint nagyon fontos, hogy a motorok kevésbé bonyolultak és olcsóbbak legyenek, mert az Aston Martin csak ebben az esetben gondolkodik el a beszálláson. A tervek szerint 2021-től az MGU-H már nem lenne része az erőforrásoknak, az Aston Martin pedig éppen emiatt fontolgatja a beszállást.

“A probléma az, hogy a csapatoknál jelenleg 80-100 ember dolgozik egy nyamvadt turbófeltöltőn. Ennyit költeni őrültség, ez a szint elérhetetlen számunkra” – mondta Palmer.

“Úgy gondolom, hogy miután az összes partnerünkkel átbeszéljük a kérdést, 2019 elején el tudjuk dönteni, hogy bevállaljuk az indulást vagy nem.”