Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Visszatér a Lexus, amire mindenki vágyott
Kovács Miklós
Annyira imádták, hogy ünnepi temetést rendeztek a családi Suzukinak
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
gajdán miklós
#gajdán miklós
Kovács Miklós
A szelepvezérlés mindent vivő, bonyolult technikái
A szelepvezérlésekkel foglalkozó videó-duónk második részében a bonyolult, folyamatosan változó rendszerek működését magyarázza Gajdán Miklós...
Kovács Miklós
Ezek a trükkök tartják ma is életben a benzinmotorokat
A változtatható szelepvezérlések nélkül már lehet, hogy kihaltak volna a szívó benzinmotorok. Megannyi fajtája létezik a megoldásnak, most a...
Kovács Miklós
Íme a furfangos dupla kuplung, amiből rengeteg készül itthon
Az Autotech Future kiállításon a Schaeffler standján is szétnéztünk, ahol leginkább a kéttömegű dupla tengelykapcsoló szerkezetére csodálkoztunk rá...
Vezess
Minden mai autó alulkormányzott, igen, még a BMW is
Attól, hogy egy autónak el lehet rúgni keresztbe, még nem lesz alapvetően túlkormányzott viselkedésű. Gajdán Miklós és a tapadási kör következik...
Kovács Miklós
A jövőben a hátsó kereket is kormányozni fogjuk
Szinte borítékolható, hogy hamarosan még tovább terjed az összkerék-kormányzás alkalmazása. Gajdán Miklós egy Renault Talisman rendszerén mutatja be...
Kovács Miklós
Utazásunk kényelme múlik ezen az alkatrészen
Fogat koccant vagy lágyan ringat? Émelyítően lobog vagy minden repedést ülephez közvetít? Autónk ezen tulajdonásaga leginkább a lengéscsillapítón...
Kovács Miklós
Lassan minden autóba ez a futómű kerül, elmondjuk miért
A MacPherson rendszerű futómű mára autóipari alapmegoldásnak számít, egy-két rétegmodelltől, prémium típustól eltekintve az összes autóban ilyet...
Kovács Miklós
Ne keverj az olajhoz semmit, egy jó kenőanyagban már minden megvan
Adalékok nélkül egy motorolaj sem lenne képes ellátni a feladatát, a jó minőségű kenőanyagok pedig már gyári formában tartalmaznak mindent, ami...
Kovács Miklós
Ez a két nyolcvanéves Alfa Romeo ma is ámulatba ejtő
Még mindig akad némi mozgókép, amit a Genfi Autószalonon rögzítettünk, Gajdán Miklóssal két nyolcvanéves Alfa Romeót csodáltunk meg.
Kovács Miklós
Ezt tudja ma egy friss dél-koreai fejlesztésű villanyautó
A Hyundai-Kia csoport alaposan lefedi az elektromos piacot: a Kona Electric és a Kia Soul mellett ott az alsó-középkategóriás Hyundai Ioniq Electric...
Előző
1
…
6
7
8
9
Következő