B:
595.0 Ft
D:
594.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Szörényi András
Videó: titokzatos Ferrari jön Magyarországra
Svékus Gergő
Versenyautó erejét kapta az 50 éves VW Golf GTI
Svékus Gergő
Ez ma a legtöbb, amit a Volkswagen adhat
Baka Gábor
Hazaviheted a leghíresebb nem létező F1-es autót
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
594.0 Ft
Címoldal
Euro 7
#Euro 7
Szörényi András
Mi lesz 2027-től a benzines és a dízel autókkal?
Hamarosan megjelenik a magyarországi konfigurátorban a megújult Cupra Leon, a Cupra Leon kombi és a Cupra Formentor. Az autók bemutatóján a márka...
Vezess
Az EU nem szigorítja az autók károsanyag-kibocsátását
Az Európai Unió Tanácsa elfogadta a személyautókra, kisteherautókra és teherautókra vonatkozó kibocsátási határértékekről rendelkező Euro...
Vezess
Fordulat az Euro 7-ben, elmarad a drákói szigor
Elfogadta az Európai Parlament, hogy felülvizsgálják az Euro 7 szabvánnyal kapcsolatos eddigi elképzeléseket – magyarán: jön az enyhítés.
Szörényi András
Most dől el, mi lesz a benzines és a dízel autókkal
Nem muszáj szó szerint kitiltani a belső égésű motoros autókat, az emissziómérés körülményeivel is ellehetetleníthetők a benzines és a dízel autók....
Erdős Norbert
Magyarország is nyíltan nekimegy az Euro 7-nek
Számos európai ország ellenzi a túlzottan szigorú, Euro 7-es normák bevezetését. Ezen országok szerint erősen át kellene gondolni a szabályozást...
Vezess
Kimondták: ostobaság az Euro 7-es norma
Az Iveco vezérigazgatója "ostobaságnak" nevezte a járművek károsanyag-kibocsátásának korlátozására tervezett Euro 7-es normát, amelyet 2025-től...
Kováts Olivér
Magyarország sem támogatja, hogy ekkora csapás érje az autóipart
Több EU-s tagállammal egyetértésben Magyarország is lazítana az Euro 7-es kibocsátási norma követelményein, illetve bevezetésének feltételein,...
Szörényi András
Örökre vége a megfizethetőbb autóknak?
Elvben az Euro 7-es norma nem hoz keményebb határértékeket, csak egyenlőséget teremt a benzinesek és a dízelek között. Miért fenyeget mégis a...
Kováts Olivér
Kinyírják az egyik legsportosabb Hyundait
Vége a jó világnak, legalábbis azok számára, akik imádják a Hyundai i30 N-t: a dél-koreai márka sportos ferdehátújának ugyanis nem lesz folytatása...
Szörényi András
Négy év múlva vége a benzines új autóknak?
2025 után az Euro 7-es normával még tisztább autóknak örülhetünk. Csakhogy az EU javaslata a benzines, a dízel és a benzin/gázüzemű autók...
Előző
1
2
Következő