| Röviden – Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi 90 LE | |
|---|---|
| Mi ez? | A Dacia ötajtós, 2016 év végén felfrissített Sanderojának spéci felszereltségű, szabadidő-autós megjelenésű példánya |
| Mi tud? | Vállalható külső mellett szabadidő-autós érzést ad, szerény fogyasztással, okos extrákkal |
| Mibe kerül? | A Sandero legolcsóbban 2 150 000 forintért vihető el, a Stepway kivitel legolcsóbb változata 3 099 000 forint, a tesztautó 1,5-ös 90 lóerős dízelmotoros változata pucéran 3 499 000 forintba kerül |
| Kinek jó? | Akinek nincs hideglelése a Dacia márkától és okosan akarja új autóra elkölteni a spórolt pénzét |
2016 őszén Párizsban mutatkoztak be a megújult Dacia modellek. Megnézhettük már őket az autószalonon, a nemzetközi menetpróbán is, most pedig hazai körülmények közt, magyar utakon ismerkedtünk a Dacia Sanderóval. Abból is a puccos, Stepway kivitelt kaptuk, 1,5-ös dízelmotorral.




A Stepway a Dacia egy spéci felszereltségi szintjét jelenti, amely a “mezei” Sandero hasonló motorral felszerelt fullos Arctic változatánál is drágább, pontosan 200 ezer forinttal. A csak az erősebb motorokhoz rendelhető felszereltségi szint nemcsak belső, hanem látványos külső pluszt is ad az autónak, néhány centis hasmagasság-emelést, masszív műanyag kiegészítőket, tetősínt, krómozott kipufogóvéget, ködlámpát kapott az autó, amitől teljesen szabadidő-autós megjelenése lett. Persze mindez csak látszat, csak a Sandero első kerekei hajtottak. Mondjuk az is igaz, az átlagember életében felmerülő földutas autózásához már a szabad hasmagasság növelése – a Sandero Stepway esetében 207 mm – is bőven elég. Sárban persze jól jönne a 4×4.
Fekete műanyagokat is kapott a Sandero







