



A láthatóan pelyhes állú suhanc sofőrnek túl nagy falat volt a V8-as motor 450 lóereje, a kikapcsolt elektronikus őrangyalok pedig nem segíthettek megfogni a csúszást.
Azért érdemes kicsit cincálni az esetet. Talán az örökké figyelő menetstabilizáló rendszer is sáros, ez a srác garantáltan nem ült őszinte, régi vágású, nyolcvanas évekbeli sportautóban, ami kevesebb lóerővel is megmutatja, mikor tűnik el a tapadás, és mit lehet tenni ellene. Csak tiporta a jobb pedált, ahogy megszokta, de a várt, elektronika által szabályzott apró farmozgás helyett elszabadult a pokol.
Erre megijedt, gázról teljesen lelépve még jobban alászedte a kormányt, és ezzel megpecsételődött a Ferrari sorsa, a másik oldalra átcsapva már hiába tekerte lajhártempóban a volánt. Aki tud olaszul, esetleg megoszthatja velünk, mit mond végül a felháborodott “instruktor”.